Thursday, July 22, 2010

awek dahi luas, pipi bambam, dagu belapis...

ok ni gambar fresh from oven..hehe... tataplah wajah kesayangan ibunda ni haaa.. asik meragam nak kene pangku jek... sambil tu snap lah sikit muke dia.. manalah tak 4.5kg dah..semput aku mcm angkat beras satu packet plak..hehe... dah tak larat nak memproses susu kat bambam ni.. asik nenen jek...
si amaani nie.. kalau letak jer.. jap jer dia diam temenung... pastu dia start buat boxing.. pastu kaki macam tengah cycling... gerenti 5 saat jer dia kuar suara plak.. ekkk.. ekkkk.. ekkkk..ahh gitu lah bunyik dia.. ohhh memang betullah dia ni pelapis kakak dia Acih... dulu Acih cengginilah dagu dia... cuma muka kak Acih lagi lebar dulang... ni muke kecik sket... sorry ler.. asik gambo Amaani jer. Kak Kasih lekkkk yer.. nanti ada gambo kak kasih..mama letak sini ok? hehe....
ok muka tenang tido macam ni yang mak ko nanti2kan selalu... baru lah aman dan damai aku nak buat keje... tapi ni bukan dia tido..ni dia silau flash nieh..hehehe...

oh itu muka anakanda Kasih Amaani... nak tengok muka Mak Kasih time umo cenggini??? siler lahhh... yang penting mak ko lagi cun dari korang dua orang..hahahahahahah....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

haaa kauuu...alas kain songket lagik...hahah... sama ke? dahi luas dah sama dah... rambut aku dulu lagi kebabommm.. mak aku citer.. dia siap nangis masa tengok muka aku baru lahir..mengenang nasib anak dara dia rambut semua naik keatas mcm kene karenn.. hahaha... eh amaani pon rambut naik atas jugak.. aku tak nangis pon? hahah...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

13 comments:

Sham Ummi Echa said...

alahai comelnya bb amaani.. sebijik ikut muka kak acih dia.. mmg menurun muka ko la filla.. pic ko masa kecik pon sebijik sebijon cam acih & amaani

fina said...

oh comelllllll..goshh..;)

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

mm kejap dah 4.5 kg.. memang semangat tol si bam bam ni, tengok la tu dagu pun dah berlapis2..

mamamarissa said...

amboi, mama pun tak nak kalah :P

amaani, so bam2 & makin comel...muahsss

JMR said...

comel giler!!!..muka sama spesis sumer..dah kat copy kan..

Anonymous said...

sebijik cam mak dia...tang mata je ikut apak die

Cik Esah said...

kak itu muka amaani ke akak????
mcm muka amaani je yg bwh skali tu...

pHat sUe said...

a-hah i can see the resemblance.

eceh terspiking lak hee.

cam supe laa pulak ngan mak nyer. akak nye gak. ok laa tige tige comel :P

jap nye tembam weh, :) aku ngap sket dagu tuhhh

ikafantasi said...

alala..comel la amaani ni kak filla..
ala bucuk2 comel

Liyanaroxx said...

comelnya amaani kak filla!!! bam bam btol~

Anne M. said...

uish, kalo letak gmbr akak, gmbar kasih, gmbar amani sekali konpem orang kata kembar

yunz_02 said...

alalalala... comelnyer la amaani... geramnya alahaiii!!

NUNU EERA said...

pipi bam2 n dagu belapis 2 yang mahal kan kak..