Tuesday, July 29, 2008

BENGANG...

Semalam balik dari main futsal kat Cyber... aku bawak kete sorang..pastu kan.. masa on the way balik putrajaya tu.. kat susur nak ke putrajaya tu.. aku leh langgar pembahagi jalan yg kaler oren yg mcm batang2 bederet tu... seriously aku x nampak..sbb aku dok tgk signboard kat jalan yg nak straight tu.. dah ler aku laju.. gedegangggg!!! nasib baik aku pegang stereng tu dua tangan.. so aku leh handle lagik..aku terus balas balik stereng tu..kalo tidak..mmg aku hentam tembok tinggi kat belah kiri tu.. menggigil lutut.... cemana lah leh jadik gitu...
Yang aku geram nie.. bukan ler kemek pon kete tuh.. just calar balar arr..tp tak makan cat kete tu lagik.. luar jer.. polish jek mesti boleh ilang... ada ker org dlm dunia nie saja2 gi langgar mende tu? bukan aku sengaja pon!!! x penah pon aku slama ni accident dasyat2 tp salah aku! nasib aku idup lagik nieh haaaa... heeeeeeeeeeeee hangin tul arr... buatnyer aku langgar tembok tu? tebalik ker aper.. haa suker lah kan? jujur sgt gi citer pon susah... tu ar masalah aku ni..sumer nak citer... last2 kene balik kat batang idung sendiri..

5 comments:

ila de cute said...

filla, sib baik ko takde apa2 kan...keter tu belakang kira la, yg penting keselamatan ko... take care

azdra-azdra said...

a'ah aku sokong ila.. yang penting keselamatan ko..sib baik la tak 4 tayar kat atas.. yerlah biler kita langgar apa2..mcm leh jadik..

alhamdulillah ko ok.. sure mcm ko shock jugak kan? leks leks ..kena marah nih biasalah..aku faham..ko leks k.. mari mengaji..ooopss.. mari minum nescafe ngan aku meh..

ejea aziz said...

suka giler baca every entry blog nie...amik gambo byk2 okeh..masak2 pn skali...suka tgk acih yg comei nie...suka suka suka.....

Filla said...

ila:thanks bangat memahami aku..huhu
azdra2:fara, ko tau aku nk tnjuk kat dia pagi ni..dia tak moh tgk!! bengang aku.. kalo aku tau dia x nk tgk..lagi aku bagi kemek!! hehehe
ejea aziz:hehe tq..malu nk buh 'masak2' x pandai sgt..tp suker gak masak2 nieh..

...$weE+ 666... said...

aku fahammm... mmg bengang kan! tp alhamdulillah aku so far (touchwood) tak pernah eksiden lagik... sejak dr zaman keta kancil sampai mr. v-thang nih, tak pernah lagik la aku yg buat keta tu kemek... manjang sam jer yg wat kemek! huhuhu... kater dia terror bawak keta dari aku kan, yapedaaaaaa! tp everytime kalau dia call aku inform dia eksiden ke per ke, first skali mesti aku tanya babang ok ke? terok ke eksiden? ada luka? ada kuar darah? bila dia jawab jer dia ok tak apa2... hmmm masa tu, aku pun meroyan lerrr... aku bebel la ckp dia konon terror bawak keta, slalu marah aku, tapi dia yg dok langgar itu ini apa kes kan? haaa hamek ko! muahahahahahaha... aku bengang arrr... tapi kalau aku bawak tetiba eksiden dia nak bising2, mmg ler aku bengang 666x ganda! bukan sengaja kan... sapa yg nak gi langgar tak pasal2... sayang aku ke sayang keta?!!! sure soklan tu kuar punyerlah! psyko giler kan aku! ahaks! *wink*

alhamdulillah ko tak apa2 poms... ni dah 2x ko eksiden kan... wisau aku! bawak keta lenkali extra alert k... take care fren!