Tuesday, August 23, 2016

MASALAH JERAWAT TIADA LAGI.

Gembira betul tengok customer Ellfie ni happy pakai set Ellfie Essence.. Gambar ni actually Agent kita Liana dari Subang / Shah Alam yang hantar.. Thank you Liana ;)

Dia kata customer dia ni sangat consistent dan sabar.. now tengok sendiri hasil dia..


Tu lah Kak Pilla habaq kat you all.. Kalau ada masalah kulit wajah yang teruk pun kita boleh rawat dengan set Ellfie Essence ni.. Apa korang perlu lakukan cuma sabar dan consistent. 

Korang boleh nampak gambar sebelum pakai Ellfie ni.. Kulit ada masalah jerawat yang teruk, kemerah-merahan, bintik-bintik hitam dan jeragat.. Which memang kena ambil masa yang agak lama sikit untuk betul-betul pulih.. Tapi berkat kesabaran customer kita ni.. banyak perubahan yang kita nampak.. Selepas 4 bulan ;)

 Merah-merah dah hilang.. jerawat yang besar-besar dah banyak kurang, kulit cerah sekata.. bagi lagi masa 2 bulan inshaAllah bebas dari semua masalah ni.. 

Set Ellfie Essence ni actually sesuai untuk semua masalah kulit.. dari yang bermasalah teruk atau masalah biasa-biasa je.. Contoh Kak Pilla dulu muka berminyak di T-Zone, pori besar di dahi, jerawat selalu tumbuh merata, kulit kusam (ngeri) macam-macam lagi lah hahahah.. Macam tak percaya selepas mula guna Ellfie dari sebelum launch product ni lagi sampai lah sekarang, omg banyak gila perubahan.. wow taksub produk sendiri.. Eh biarlah dah memang betul hahaha.. 

Sebab tu Kak Pilla yakin set Ellfie Essence ni memang boleh bantu you all.  Harga pun tak mahal.. RM120 je satu set.. ada cleanser and toner 30ml dan day cream dan night cream.. So total ada 4 barang dalam satu set.  Apa yang jimat?? day cream tahan 4-5 bulan, night cream 3-4 bulan.. kalau habis dulu pun cleanser and toner.. Jangan risau kita ada jual loose cleanser and toner 50ml (lebih besar dari dalam set.. Each RM55 beli 2 loose tu RM100.. 


Now tengah Promosi Merdeka, beli 2 set dapat FREE 1 shopping bag Ellfie

 Tengok gambar ni pun boleh nampak kualiti bag terbaik yer.. inspired by Harrods gitu.

Ada dua kaler sila pilih nak warna mana.. dua-dua pun lawa.

Nak beli bag sahaja pun boleh cuma RM45 sahaja.  Tapi siapa belum pernah try set Ellfie Essence silalah cuba sebab memang best.. kalau tak i tak jadi pengguna setia sikit lagi nak masuk 2 tahun youolls.



Jangan lupa kalau nak COD/Pos Shah Alam or area Subang boleh contact agent kami :

Liana - 012-2937670

------------------------------------------------------------------------------

Siapa nak pos atau walk-in area Setapak boleh contact Ellfie Beauty HQ :

Whatsapp : 013-2755197




Love, 
Filla.

1 comment:

JMR said...

power ni!