Tuesday, May 23, 2006

visiting Aisy



had a chance to visit ayue, man, Aisy and Mak Tok.. ayue looks so motherly.. tak sangka lah dah ada anak dah kiter yerk?Ayue nampak ceria je, tp Man kene migrain plak..Aisy gak yg cool jerr.. ngan puting nyer..heheh
oh yer, for your guys info, this is ayue's new blog.. "http://aisyiman.blogspot.com".. leh ler kite tgk perkembangan Aisy.. Kasih plak syok jer tumpang Aisy punya fisher-price swing.. mama nak beli dulu, tp kasih dah beso dah 3-4 bulan, so rasa nanti pakai kejap jer.. iskkk jgn membazir..kalo nak beli dari baby baru pakai lama sikit,, takper, nanti kasih kalo ada adik mama beli..sorry kasih... heheh..jom tgk Aisy ngan Kak Kasih..heheh

nangis plak Aisy nieee.. atut kat kasih ker?

3 comments:

happy2gether said...

wah2, dah besor dah Aisy skrg..tapi bila dok sebelah kacih tu cam kecik sgt....ehehe kacih tu emmbamm...lagipun dia kan senior...ehhehe...nanti jupe syasya plak ek?heehehe...

Kasih Aleeya said...

hihi no prob..tnggu Syaya n mama balik KL ok? kita meet up reramai,, heheh,, confirm kecoh ngan anak..leh bukak nursery gitu..

pHat sUe said...

nak gelak aku tengok pix acih ni :))

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei kakak yg dah besar dok seblah bb aisy.