Tuesday, May 03, 2011

Maaf aku pemalas...

maaf lah haku jadi pemalas dua tiga menjak ni yer... bukan tak bawak kamera ke hulu ke hilir... tapi kamera duduk dalam bag tak keluar-keluar.. bukan pasal malu nak bawak keluar.. tapi sebab sibuk kendong anak.. pastu ntah lah.. tak larat jer rasa nak snap-snap...

masalah datang bertimpa-timpa... membuatkan mood untuk beriya-ya amik gambar sana sini tu terkubur mcm tu jer.. terlampau banyak benda nak difikir.. sampaikan time tidur pon otak tak berhenti-henti berfikir :(

sabarlah ye.. nanti bila dah clear dan tenang dan masalah-masalah tu berlalu aku ceria balik kat sini yeh?



eh tapi sementara tu nak citer, pagi tadi dah lah bangun lambat.. kelam kabut semua.. pastu pakai perfume, tecampak ke belakang perfume tu boley??? perfume gucci flora tu..*nangessss* pastuu kelam kabut tengok perfume tu bawah katil.. Alhamdulilah pecah sikit bawah bontot dia jer.. dah ler depan Pak Radie kooo.. pagi-pagi kene bebel dah *tensi mak*

itu satu hal.. pastu masa anta Amaani gi school dia memanjat sendiri terjun kat mak dia nie.. nasib dah sampai depan nursery.. dia kan suka bediri kat stereng tu.. aku nak parking pusing lah stereng.. menjerit-jerit okay.. jerit sebab dia tak dpt nak pegang stereng tu.. mengaderssssss! pastu time nak turun tu dukung dia siap-siap, then aku keluar.. kain aku sangkut besi ejas seat tu!!!! giler babeng sangkut, aku dah lah dukung amaani time tu.. nak tesungkur tapi aku seboleh-boleh tahan.. akibatnya kain telah koyak dengan jayanya.. syabas! apalah sangat kain koyak nak dibanding kalau aku tesungkur ngan Amaani tadi..

ok penat lah membebel.. nak makan jap.. sampai ketemu lagi ;)






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

Aya Ariel said...

heheheh..
tuh la..
bgn tido tak baca doa..
sebab tuh byk laa pancarobaaa...
hakhak..kata org..
aku pon samaaaa!!!

JMR said...

btol, antra kain ngan amaani, pilihan terbaik adalah selamatkan amaani..bagus...:-)

terpatrisinarabadi said...

dpt bayangkan mcmne kelam kabutnya pagi ni.....

nasib tak tersungkur ngan budak tembam, lagi gedebot tu....

bak kata iklan sabun tu...

baju yang kotor dapat di cuci,
tapi hati yang suci murni sukar di cari....

tapi bab filla ni, kene tukar ckit,

kain yang koyak bole di ganti,
tapi kalau jatuh bedebuk mane nak lari...
malu la nanti...hihihi..

(jgn mara, senyumla ckit)..

Mama Naaila said...

sabo kak...naseb di hari selase nih. coolll...esok2 ceria2 lagi kt sini yeh. hehehehe.

shafa said...

xpe...ari nih dh selasa...
lg 3 ari jer nk keje n berkelam kelibut...
lepas nih leh lepak time weekend...

Lenny said...

filla,

tersangat luahan perasaan versi kat readers pulak... meh la bebila kita jumpa2.. smalam sessi luahan perasaan kejap sangat.... ko dah start genang2 aku takut aku nangis kat situh pelik plak org kang.. eh, laki moon yg sakit si lenny pehal nangis camtuh kan.. muahhahahahhaa...

take care babe, aku paham perasaan ko.. and.. aku mintak maaf sekali lg.. aku terlupa pass kat ko menda alah ko nak tuh semalam.. apsal tua sangat aku nieh sampai seme lupa! sowwiiiieee!

happy2gether said...

filla, ko pon ada prob ke..nampak ko sgt kuat...apapon aku harap ko dpt selesaikan prob ko...take care...hugs.