Wednesday, May 18, 2011

Bapak Mithali...

Hari Sabtu hari tu kami sibuk deliver frames... lepas deliver area shah alam.. kami turun ke area Ampang plak.. aku boleh plak pening kepala time tu.. so kalau ada customer yang aku tak turun pon jumpa, so sorry.. lagipon Amaani tido kat pangku :(

ada one customer nie rupanya my ex-schoolmate dulu.. close gak lah.. selalu lepak kat umah sesama.. bayangkan berapa tahun tak jumpa????? dari lepas SPM kot? pon dapat borak kejap jer.. aku gila babi tengah pening masa tu.. pas jer my friend tu blah.. terus pass Amaani kat Pak Radie, amik plastik, terus muntah!!!!! giler babi tul okeh.. aku memang cenggitu.. kalau pening, kena sampai muntah dulu baru pening tu ok.. saiko... Acih plak lekkk jer sound "Perghhhhhhhhh busuk gila mama muntah!".. nasib tangan mak kau ni pendek.. kalau panjang dah makan penampa dah ko kat seat depan tu..

pas jer dah surut sikit pening tu.. terus menuju ke TESCO ampang..
jarang sangat snap gambo Pak Radie.. dia kan tak giler glam mcm aku.. hahahahaha... ni pon dia tak tau aku snap.. muahahahah.. bestnye sekarang.. leh sumbat dua-dua ekor dalam troli.. hahaha.. Amaani suke gila dok dalam tu.. senyap jer dia.. sambil tengok-tengok orang.. tengok barang.. cuba kalau masuk umah.. melalak jer sebab bosan T_____________T

Pak Radie ni satu aku puji lah.. eh? puji laki.. boley ke? ke hover mcm laki ko je best? hahahah... bersyukurlah apa yang ada ye dak? Pak Radie nie orang nye fussy.... pastu perfectionist.. kalau buku sekolah anak tu memang dia lah yang monitor.. kuakakakkaa... aku tak leh.. sebab kepala hotak banyak sangat nak pikir.. nak masak lagi.. nak jaga kenit lagi.. (alasan)

matematik ke apa ke.. Pak Radie yang rajin ajar... sebab tu Acih attached kat apak dia lagi... pastu Pak Radie rajin melayan.. aku bukan malas.. masa tak cukup.. cuba ko jangan bagi aku keje lain.. konpem aku layan Acih tu mcm tuan puteri ;)

Nasib baik lah Pak Radie tu rajin melayan anak-anak... aku ni tak leh sikit.. kalau Acih buat perangai dia yang slow-slow tu.. perghhhh terus aku jadi tak sabar.. hahahah.. buat degil-degil lagi lah, siap ko... tapi Ahad pagi ari tu Acih kene bantai ngan apak dia.. merah giler bontot dia kene penampa sebab tak nak mandi.. muahahahha...

pastu aku sound "Kasih, tadi kasih dah buat papa marah, Kasih dah salam papa mintak maaf ke belum?".. pujuk Acih suh gi say sorry kat papa dia.. "Papa, Kasih mintak maaf" hahahaha.. tapi suara nunnnnn kedalam kerongkong dengar tak dengar jer.. lalu berderai-derai lah air mata si drama queen tu.. hahahha.. weh mak kau ni emo ok.. aku pon dah berkaca-kaca.. tapi buat-buat relaks.. Pak Radie ko pon start "Papa tak suka pukul kasih, kasih dah besar... kasih kene dengar cakap Papa, cakap Mama... papa tak suruh banyak pon... suruh mandi je.. ok, lain kali jangan buat lagi ok"..

sekian drama swasta minggu ini -_____________-"




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sama hsbd ila pun suka layan anak2.ila tak pandaila nak buat2 memek muka bila ank pandai kenal huruf A..pastu kita tepuk beria2 & buat ekspresi mcm teror sangat kenal huruf A tapi hsbd ila buleh.. mcm hapeningla anak tu bila kita wat mamek muka ..dgn ila.."haa..pandai pun" itu jela..buhsan kan anak2?

JMR said...

see..mmg terbukti laki lagi pandai layan anak..kahkahkah...lmbt weih nk jadi bapak nih..

Ana Montana said...

best dapat laki macam pak radie..
:)
moga bahagia akak..

mimi said...

sy suka bca blog filla n suka tgk kasih with amani yg comey2

mimi said...

suka tgk amani n kasih comel2..

Anonymous said...

sya suka tgk kasih n amani comey2 la geram sgt..

Mama Naaila said...

hihi sian acihh...tkpe acihh, mama ngan papa nk ajar acih je tu. next time rajin mandi yeh. =D

Aya Ariel said...

alaaahaaiii..memang macam tuh kut kalo bapak2 nih..
laki haku memalam suka layan anak2..main naik2 kuda lah..kalo ngan aku..mampos aku nak merangkak2 buat2 jadi kuda..tak kosa..

JIEHAN JALIL said...

actuali i tersempak ngan u mase kt tesco aritu.. u ni kecik je kt luar ek!! i siap skodeng ur doters..kiut

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

1st time drop here.. look great your blog.. =) owh, pass by your twitter.. =0


yours
SH