ok sambung citer..lepas aku bebel2 sbb sumer tak bangun2 lagi nak kuar makan.. tetiba the bell rings... krengggg.. ingatkan technician tu dtg lagi.. rupanya org hotel dtg anto food.. bley???..heheh.. aper ni wei??.. my mom kata sajer wat surprise.. hellooo??.. surprise ker?..hahah.. waaa dapnyer...lauk 4,5 jenis... nasik.... mihun sup, kueyteow sup, chicken chop.. aper lagi..bentang ler tikar kat balcony tu.. mcm makan kenduri..memekak kat luar.. konpem hangin org yg dok atas kami..heheheh.. kata rombongan cik kiah!!! heheheh.. skali tu.. kek pon keluar.. aku baru nak terperasan org nak celebrate bday aku kan.. sbb time tu 2hb.. my bday is the next day.. rupanya mak aku buat sekali harung sumer org punyer bday..hahah.. dia nak wat style mcm tu every year.. senang kata dia..heheheh.. whatever lah..
ok... tu jerlah citer aku... selepas kenyang nak tegolek... ada sesi cutting cake ngn bagi hadiah..heheh..
acara santapan or melantak beramai2.. heheheh
luas giler balcony dier kan?
brownies mama beli.. berjaya disorokkan dgn baik...syabas!
aku selaku pengerusi majlis..heheh.. ada bakat kan?
compact powder from mama... and lipstick from ida my sil..tq tq tq.. terror mak aku nie..siap gi usha kat record last purchase aku kat MAC.. mak aku kalo suh jadik spy mmg terrer..dari dulu lagi..huahahhaha.... serammmm!!
Quicksilver collar t-shirt for Pak Radie.. eii..bday dah basi pon dpt! nyampah...adiah org lain x yah ler aku tnjuk gambo dorang yer... heheheh...
happy bday to usss... happy birthday to us... happy bday tu us semua..... happy bday to us!
yer.. anak aku mmg kreatip...
khusyuk giler acih si muker lebar dulang nie....heheheh..
my niece yg kecik kemetot comel nieh..dia paling takot ngn Pak Radie..dari baby lg takot.. so senang sket..biler dia notty jek.. aku sebut nama Papa Adie..konpem dia cabut..hahahah..
atok yg encem cuma gelap sket jer.. bersama cucu2..hahahha..
jangung mutiara yg lazat bangat! moon, kat umah aku ada sket lg..nak? meh sini yer..heheh
pas makan.. acih buat hal.. pastu pala tehantok lak kat meja.. yeszaaa very good....
dah nangis baru reti dok diam.. nak manja2 tnjuk pala sakit...