well... hari sabtu 29 November 2008 nie.. fillanie telah menterjebakkan/diterjebakkan diri utk join race nie.. huhuuu..matilah aku!! nie sumer Pak Radie yg salah.. memula dia just inform jer yg this coming saturday dia nak masuk race.. so aku ok jer.. pegi lah kan.... pastu dia lak gi gatal2 tanyer if i wanna join.. but this time only 2 person in one team.. dia dah ada partner.. lagi pon aku tak hingin nak be dia nyer team partner.. konpem aku kene maki kalo x leh buat..heheheh...
yg penting confirm lah segala jadah yg terjun2 dari tempat tinggi tu ada dlm task2 tu kan?.. aku?? tinggi?? saper tatau aku ni gayat.. adoiiii... tp ada hati nak join... hihi...
ok lah ok lahhh.. aku masuk! so team partner aku saper lagi kalo bukan cik Annynie.. aku pon call ler si Anny nie smlm... heheh.. mcm biasa lerr...Anny dah tau maksud hati aku yg suci lagi murni ni kan..arggghhh pressure!.. Anny pon sound 'aper lagi aper lagi niehhh'..hahah.. 'aper2 jerlah.. ok je'.. aku pon tanyer lah..'ko ok ker tinggi2 nie.. aku x leh dow'.... aper nyer soklan aku ni kan? dah tau x leh naper gatal gak?.. ngn Anny nie.. jgn bunyik2 bising2.. kang dia hempuk jer.. jadi aku yg penakot nie.. harus ler purak2 brani..hihihi... biler time sudah sampai.. harus lah aku melalak2 kat situ kan?..
Aku sound arr Pak Radie... 'Pa..awak jgn nak malu ke.. nak bising2 kalo org tgk bini ko ni melalak2 nanti'.. huahahah.. saper suruh ajak aku?.. so kita tunggu jeklah Sabtu ni ok... 1st prize nyer RM3ribu... 2nd ngn 3rd aku tatau plak... yg penting boley ker ktorang nak dpt even tempat ke sploh pon?..huahhahah... x per... x per... lom try lom tau... mende tu nanti x yah nak drive.. sumer task akan di buat kat Tasek Shah Alam tu jer.. yg penting..confirm aku akan memalukan diri sendiri menangis2.. hihihi... x perlah kan sekali2 drama swasta...
Pastu smlm gak dorang nak tau nama team.. Pak Radie tanyer lah aku nk buh nama aper.. aku ckp buh jerlah REDAH..heheh.. pastu Pak Radie memandai2 jek letak REDAH GELABAH.. bley?.. hahah.. tp ok lah tu.. sbb kalo nama team REDAH tp aku x redah.. camno? wat malu jer.. jadiknyer kalo aku x leh redah.. tu maknanyer aku tgh gelabah.. ok kan?..hihihi....
So kengkawan.. siler tunggu jer aper akan terjadik pada diriku and Anny hari Isnin ni yer?.. doakan ler kejayaan kami... uwekkkkkkkkkkkkkkkkk...