Friday, March 31, 2006

sexy sexy sexy


haaa.. ni ler my sexy girl kashih.. masa ni birthday cousin dia.. actually on 27th March, tp sebab abah sofea kene outstation ke australia.. x sempat nak amik gambo sofea.. dok kecoh kan si kenit ni jer

kat umah abah & mama sofea


kasih with noin's junior ( sebaya, anak noin tua 3 hari jer) boy tau!! hehe


kasih with 'mama'.. hehe, dorang ni panggil my sis-in-law, mama & abah, panggil my bro-in-law 'ibu & ayah', panggil me and radie (pokcu & mokcu) kelaka kan?? so my kasih has to call them, mama, abah, ibu, ayah,... me (mama & papa).. so ada dua mama lerrr....

kasih with mama


kasih at "mama's" house


kasih with cousin syasya


yihaaaa.. look at my colourful 'necklace' hehe... it's my teether lah..


nice car huh?? a gift from my 'wan'... love to suck the rabbit's ears.. hahah..


ho ho hoooo

1 comment:

Mimie Ishak said...

Wah wah wah....kasih dapat 'new bike' yer...mesti lepas ni terus pandai jalan tu....he he he he....kalau dah pandai jalan, jgn lupe pi rumah aunty mimie ek...