Wednesday, March 26, 2014

JALAN-JALAN CARI MAKAN.

Assalamualaikum..

Ini gambar berapa minggu lepas ntah.. muahahahha... nampak sangat dah takde bahan.. takpe, korang ok jer kan... kang KakPilla buat issue serious pon korang tak suka gak kannn... baiklah tatap muka kakpilla anak beranak sampai muntoh. heheh

Rutin mingguan hantar Acih gi tuition.. tapi memandangkan aku busy sikit last saturday and next saturday.. so tugas dah diambil alih oleh Wan, dan next saturday Pak Radie pulak.. 

Aaaaaaa dagu dah berlapis ni dah kenapa? takpe... ahkak happy je nak dua tiga lapis pon tak pe 
-_______-"

Oh ya, thank you Nad for this beautiful satin silk shawl.. jauh datang dari Bandung ;)

if sampai awal, aku selalunya bawak Acih gi lepak mamak dulu.. bagi dia makan.. perot dah kenyang baru happy nak belajar kan.. sebab kelas tu 3 jam.. 

dah lah hazab nak naik tangga.. kalau ikut aku yang pemalas ni.. aku suruh dia naik tangga sendiri je.. tapi aku tengok orang lain panjat jugak tangga ni hantar anak sampai ke dalam.. terus rasa diri adalah kijam.. so jom lah kita panjat tangga bersama-sama ;)

Last few weeks aku, Elly and Peej ada meeting on satu product.. tapi macam tak boleh nak carry on with that project.. so kita hold dulu.. baik makan, lagi sodap.. 

Ni makan dalam Ampang Point..

Elly makan ni.. sedap gak.. tapi mak ai besar gila mangkuk.. tak leh habis.. 

ini hari tu.. Elly ajak makan laksa kat gerai Mak Mah tepi jalan je.. kecur ailio aku hoihh..

aku makan mihun sup.. not bad.. tapi aku prefer kat gerai mihun sup bumbung zink yang peej bawak tu.. situ lagi power.. berpeluh-peluh makan.. 

Ni weekend bila tah.. Pak Radie dah bagi jelingan maut dah bila aku ajak gi breakfast kat kedai mamak.. Eiiiiiiiii atottttt.. terus lari turun bawah bancuh tepung buat cekodok.. Tensi tau jelingan maut dia tu.. Ite tak tukeeee tau.. ite atot.. 


Love, 
Filla.

8 comments:

Unknown said...

Nasib baik jalan cari makan, kalau jalan-jalan cari pasal :D hahaha

Taufiq singgah sini ye :) Jemput singgah blog Taufiq awksweetgitu.blogspot.com :) Support each other =)

Suria Amanda said...

hahahha....gelak iolls baca entry you ni filla...apapun...laksa tu mencongkam qolbu den....terus rasa nak makan laksa...

Shida said...

meleleh ayor lior tgk sup tu. kalau kat kedai zink tu kami panggil kedai oven. sbb paneh. situ ayor jagung dia sedap. tp tak tau la ada lagi ke tak gerai abc tu...

Qaleysha said...

ahahah nak tergelak baca jelingan maut pak radi..haha

Qaleysha said...

ahahaha..yg last lawak la k.fila..takut jelingan maut pak radie ehh..haha

Misz-ella said...

One thing kan Filla, muka Acih tu sweet sangat, kan. Airmuka dia redup je .. nak pulak pandangan mata dia. Lansung tak ikut filla yang nampak garang!! Hahaha.

Anonymous said...

kak,kak..ite pon tatut!!
-Wani-

Unknown said...

tergoda tul bila negok makanan...


jemput ke blog saya juga...
salam suai kenal..
http://bit.ly/1mBJoLO