Tuesday, March 04, 2014

KATAKAN TIDAK KEPADA JERAWAT!

Sabun Anti Jerawat.. Korang yang ada jerawat mesti teruja kalau dengar pasal apa-apa produk yang boleh hilangkan jerawat kan? Aku pon sama.. Ingat lagi dulu masa time belajar.. Ya Allah hai masa tu jerawat kemain meriah lagi.. mungkin hormon masa muda kot, membiak-biak lah jerawat.. aku pulak bangsa tangan memang gatal, ada jerawat memang suka mengadap cermin pastu terkutil sana terkutil sini.. duit habis beli sabun jerawat.. yang mahal pulak tu.. tapi resultnya macam tu jugak.. tu yang sampai sekarang masih ada lagi kesan lubang-lubang bekas jerawat tu..

So ni aku nak perkenalkan kat korang produk Qifsya Miracle Glow, dari Qifsya Beauty salah satu anak syarikat Rafelinna (Felinna Beauty) biasa dengar kan??? Qifsya Miracle Glow ni adalah PEMBUNUH NO.1 JERAWAT!!! Hanya dalam masa 7 hari korang dah boleh nampak kesannya.  Ia adalah sabun 5x apple stem cell vitamin A, C & E.  

Ramai pengguna suka sabun Qifsya Miracle Glow ni sebab baunya yang berasaskan buah apple hijau.. Ramai yang mengalami masalah jerawat sampai bingung nak pakai produk apa sebab dah cuba bermacam-macam sabun atau produk kecantikan namun masalah jerawat masih tak dapat diatasi.  Apa kata beri peluang kepada sabun Qifsya Miracle Glow untuk membuktikan keberkesanannya ke atas kulit muka anda?

BAGAIMANA SABUN QIFSYA MIRACLE GLOW DAPAT MEMBANTU ANDA?

✔ MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/ STRETCHMARKS DAN CELA


✔ MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN

✔ MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP TERMASUK BAHAGIAN BADAN

✔ MENYAMARATAKAN TONA KULIT

✔ MENGHILANGKAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK DAN PEHA

✔ MENGHILANGKAN MINYAK BERLEBIHAN

✔ WAJAH LEBIH PUTIH BERSERI

✔ KULIT LEBIH LICIN

✔ MEMUDARKAN JERAGAT

✔ MENGHILANGKAN BLACKHEAD/WHITEHEAD


Anda cuma perlu mencuci muka atau badan dan biarkan selama 1-5 minit (untuk penyerapan nutrien) dan bilas dengan air bersih.  Boleh gunakan sabun Qifsya Miracle Glow setiap kali anda mandi atau sebelum tidur.


FAKTA
Qifsya Miracle Glow merupakan sabun kecantikan muka dan badan yang diformulasikan oleh pakar dan menggunakan teknologi Switzerland.

Sabun ini juga merupakan sabun kecantikan pertama di Asia yang menggabungkan Stem Sel Epal, Aloe Vera dan vitamin A, C dan E.

Qifsya Miracle Glow diperkaya dengan Stem Sel Epal yang tinggi supaya memberi kesan yang cepan dan ketara kepada kulit muka dan badan.  Kombinasi Stem Sel Epal, Aloe Vera dan Vitamin A, C dan E membantu menyelsaikan masalah kulit yang bertindak tanpa pengelupasan dan membantu meransangkan sel kulit baru supaya kelihatan cerah, sihat dan awet muda.

Qifsya Miracle Glow sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Boleh digunakan oleh semua peringkat umur termasuk baby dan orang tua kerana sabun ini tidak mengandungi bahan kimi atau mercuri. (Ada testimoni untuk memulihkan excema dan ruam lampin)

TESTIMONI





Ada banyak lagi testimoni yang boleh dilihat di SINI

Sekiranya anda adalah salah seorang yang mengalami masalah JERAWAT atau masalah kulit sila dapatkan sabun ini sekarang!! 

HARGA : RM55
SILA HUBUNGI : NUR AS SHIFA BT HALIM (019-5121893)

Jika berminat untuk menjadi agen dropship (berniaga tanpa modal) dan menjadi mini agen bermodalkan RM200 sila hubungi nombor yang tertera.


Love, 
Filla.

2 comments:

Menghilangkan Bekas Jerawat said...

terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
.

Aswani said...

Salam nak tanya, sabun ni still jual ke?