Wednesday, February 26, 2014

UMRAH.

Baru-baru ni giliran biras aku Kak Liza dan suami (Abg Ogy) pulak menunaikan umrah.  So beramai-ramai lah kitorang ke LCCT pukul 10.30mlm kot sampai sana.. Aku bawak sekali bibik ngan Aleesya.. 

Dengan muka tak makeup nye hahah.. ada plak reader nampak.. haihhh sorry i selekeh ;) 

Abg Ogy ni satu-satunya abang Pak Radie.. dia pendiam sikit.. pastu macam malu-malu sikit hahaha.. tapi dia ok je kalau ajak sembang.. pastu kan.. Aleesya paling suka ngan Abg Ogy nie.. bagi kat orang lain memang dia melekat mencengkam kat aku.. dan-dan ngan Pak Radie pon dia tak nak.. apa lagi ngan orang lain.. tapi kalau kat Abg Ogy dia nak.. pelik betul.. dari baby lagi dia memang nak kat Abg Ogy nie.. agaknya sebab Abg Ogy ni pendiam.. orang lain suka sakat dia.. so dia tak nak.. hahahaha..

kiri biras aku, Kak Liza.. orangnya lemah lembut je.. yang kanan Kak Yatie my SIL.. siapa nak beli shaklee boleh carik Kak Yati ok? kat sidebar aku ada banner Shaklee tu.. just click je, InshaAllah dia boleh pos je apa korang nak ;) Seronok sebab Kak Liza and Kak Yati baik sangat.. aku ni kan hantu sikit.. perangai bukan elok sangat pon.. tapi bila dah kahwin, dapat pulak mertua, ipar duai yang semua baik-baik.. so rasa bersyukur sangat.. takut dengar masalah orang dan tengok sendiri yang bergaduh sana sini, hasad dengki sana sini.... tak suka camtu :(

Baru dapat berita.. Kak Liza kata kat sana diorang jumpa orang yang muka sebijik macam aku.. Aaaa tak tau nak takut ke nak suka.. hahahah... last year Kak Yati and family pergi kata nampak muka sebijik macam muka Abang aku (Pak Long).. InshaAllah, doa-doakan lah lepas ni kitorang pulak dapat menjejakkan kaki menunaikan umrah.. 

Mudah-mudahan Kak Liza dan Abang Ogy sihat kat sana, dipermudahkan urusan mereka mengerjakan umrah dan mendapat umrah yang mabrur.



Love, 
Filla.

1 comment:

Anonymous said...

Untung kak filla. Saya ni baru setahun kahwin, ipar2 dah tak suka. Macam2 dia korek salah saya. Macam2 dia buat cerita pasal saya lepastu cerita kat mak mertua. Mak mertua pulak marah2 saya. Suami saya back up saya jugak kadang2. Jadi, mak mertua saya kata saya dah bodoh2kan anak dia. Hancurnya hati saya. Kalau saya mmg ada salah, saya boleh minta maaf. Ni saya tak salah apa apa, tapi masing2 mereka cerita. Padehal saya mulanya berkawan dgn ipar2 saya tu, tapi jadi mcm ni pulak. Takpe, redhoooo