Sunday, October 20, 2013

THIS IS MY CARD.

Dah lama kot aku bercadang-cadang nak buat card sendiri.. asal nak buat terbantut sebab rasa macam poyo pon ada.. hahahah.... bila banyak kali aku pegi event.. aku takde card.. so tak bagus untuk diri sendiri jugak.. nampak kurang profesional di situ.. haritu gi Event Petronas, kene letak name card kat balang tu untuk lucky draw.. hambek kau.. orang tanya pastu terkulat-kulat nak jawab ai takde biz card.. muahahaha... 

Tahan lah dia suruh jugak aku tulis kat kertas hahahahah.. buruk betul ok.. hahahah... nasib si Willy Nuffnang teman ai sampai kereta nak gi carik kertas yang elok sikit pastu tulis nama and contact.. campak dalam balang.. muahahahhaha... Si Willy tu memacam dia suruh aku buat.. dia suruh buat FB page la.. hoiii aku malu nak buat.. FB yang ada sekarang pon macam bingai.. tu pon aku tak approve orang yang request sebab korang boleh je view FB aku kan? sebab aku tak private pon... ngengada tau nak manja2 suh approve.. hahahahah... 

So, this is my card.. kalau nak instagram boleh, twitter boleh, fb boleh, email pon boleh.. keek account je aku tak masuk kan.. sebab tak yah lah tengok muka aku kat situ.. kalau ada pon muka Ani je belambak ngeh ngeh ngeh.. 

Ok tu je nak citer.. chow chin chow.. 

3 comments:

IdaShazana said...

cantik...nampak sungguh professional & simple

Miss Brenito said...

comel jer kad filla..

Takaful Daddy said...

bak meh sini kad tu sekeping kak..