Tuesday, October 08, 2013

Makan-makan birthday Acih..

Baru-baru ni celebrate birthday Kasih Aleeya a.k.a. Acih... Celebrate anak beranak tu wajib hahaha.. Tapi Leecha tetap kena tinggal.. sorry Leecha... 

Pegi SR kat Giant je sudey.. Acih nak cake je pon.. pastu boleh lah dinner terus.. simple-simple bagi diorang happy je.. bawak kat Giant ni best sebab depan SR ni ada food court.. pastu tepi food court tu ada machine mainan yang masuk coins tu.. tapi dah rosak.. tak yah masuk duit.. ko tekan button je dia goyang.. kahkah.. main lah kau sampai subuh.. senang mak apak ko nak makan.. hahaha..

Acih dah 8 tahun.. sekejap je kan? rasanya aku start blogging pon dari umur dia lahir.. Gila 8 tahun berblog.. syabas kepada diri sendiri sebab masih tak muak-muak update muka sendiri T______T

Semoga anak mama menjadi anak yang solehah, baik, menghormati orang tua, dilindungi di dunia dan akhirat.. jadi anak yang baik ye kasih? jangan hampakan mama ngan papa.. kalau mama ngan papa marah tu, bukan sebab tak suka kasih.. tapi sebab mama ngan papa sayang kat kasih.. nak yang terbaik untuk kasih.. nak kasih jadi orang berjaya dan menyenangkan.. kasih dah besar, kena banyak berubah, kena matang sikit.. we love u daughter.

mama sayang kasih..

senget benget tudung.. hahaha.. aku kalau pegi dekat-dekat ni memang tak kuasa la.. main sarung je.. ni pon dah cukup bagus pakai inner pastu pusing shawl.. kalau tak, main sarung je.. sapa terserempak ngan aku kat area jusco equine, giant.. atau kawasan persekitaran, harap maklum.. muka sememeh tak make up hahahah.. 

budak ni mana boleh tinggal... dia tak kira.. ko pegi mana pon dia sanggup mengekor.. kakak tak nak ikut? arrhhh ada aku kisah? janji ai follow u.. muahahhaha... susah betul aku ngan Pak Radie nak keluar mengeteh nak berdating tau :(

Jom kasih amik gambar ngan mama.. 

Hahha muka Acih x leh blah.

ini lagi lah tak leh blah.. hahahah

fav aku lettew, tomyam noodle.

kids spaghetti

kids fish and chips

kids mini burger

bapak nye punya... 

Ok gambar dah habis.. maksudnya citer pon habis.. ni pon aku terjumpa gambar so boleh buat citer.. nanti nak selongkar gambar apa lagi boleh buat bahan sembang ;)

Bye.

-Ads-

Haaaaaaa.. tu diaaa... set pinggan mangkuk berjenama u olls.. dulu aku tak suka, sekarang suka, tapi nak beli agak mahal.. so siapa yang macam aku, boleh lah gi tengok-tengok koleksi Kak Ton nie.. ada corelle, ada corningware dan lain-lain..ni satu gambar aku bagi ni contohhhh.. ada banyak lagi ye.. Kak Ton pegi sendiri kat US sana pilih-pilih yang lawa-lawa.. so InshaAllah dijamin original, jangan risau.. korang kene follow Kak Ton sebab Kak Ton keluarkan sikit-sikit set nie.. tapi stok InshaAllah sentiasa ada.. Jom visit:

instagram: kak tons corelle
whatsapp: 012-2727504

2 comments:

Mama Eqalicha said...

Hepi besday Acih ;)

Mwahhh ckit.... :*

Chekgu Azrine said...

Happy belated birthday acih