Thursday, March 19, 2009

La Senza dan David Teoh (apa yg sama?)

maap yer atas ker'termaruk'kan aku mengupdate arinih... yerlah..kang aku gi bali 25hb ni korang rindu plak... awuuuuuuuuu... tp nak ngadu nieh.... jiwa ku bagai dihentak2.. digaru2.... dikuis2.... ditampar2........ dijentik2... (aper lagi ah nak menunjukkan ketidak tenteraman jiwa?).. setelah menerima sms ini dari digi... nak snap x bwk camera.. jadi biar aku retype jer balik sms tu tanpa mengubah isi kandungan nyer yer.....


Digi Rewards: La Senza Biggest Sale - Enjoy add 25% OFF total nett purchase from March 20-22, 09. Sale up to 60% OFF. Offer's open to all Digi Subscribers'. T&Cs apply...


(selalu kalo dpt sms dari DIGI nie aku rasa nak humban kan jek phone nie... menci giler.. aku topup credit pon nak gitau congrats lah tahniah lah.. bosan dow... -yer walopon umo mak dah nak masuk 30, mak masih top-up beli credit.. tak der bil2 nie.. sian kan? mcm student jek.. eh kata muda remaja)


jadi amacam? ada brani terjah LaSenza utk menggantikan bra2 dan spender2 kalian yg getah pon dah x der spring tu?? kata org melayu dah tak anjal.. eh ye ke?..hahah.. aku kalo pegi konpem dia kata x der size dah habis.. yg tinggal yg size beso2 je.. kalo beli gak..alamat lopong2 lah kan.. betakungggggg jer kang... huahahah paham ker?


dah telanjur becerita ni aku nak citer sket..smalam tetengok tv citer C.A.M.. cerita artis mesia.. pasal si David Teo tu producer tu... bagus ler dia nie.. (pdhal aku x suker sgt pon) tp sejak tgk dia sgt berfikiran bisnes.. (business minded kata omputih).. ni dialog dia:


"saya join filem bukan sebab suka... tp sebab business"


sgt telus dan tidak berpura2 kan? idok ler mcm stengah2 org tu.. saya sanggup mati demi memperjuangkan seni.. kerana saya dilahirkan mmg ada darah seni... bla bla bla.pung pang pung pang.. tgk si David nieh... terus terang jer.. dia rasa bidang ni dia leh make money..y not? pastu siap ada plak company metrowealth jual konkrit..jual bumbung la apa la... cina ttp cina.. tu aku suker.. tak kira lah bidang apa pon.. mana dia rasa boleh 'pegi' dia pegi jek...


pastu ada lah business partner David ni ckp... "saya tak boleh lupa David bagi ayat nie kat saya".. nak tau aper ayat dia????


"luit hilang.. sikit sajaa hilang..... cinta hilang.. balu setengah saja.... tp last sekali..yg ketiga.. kalau semangat kita hilang... bermakna semua hilang..kita habis looo"


mulai hari nie.. aku pon nak jadik mcm business partner David Teoh.. aku tak moh lupa ayat dia tu... dlm version cina... hahahahahhaha...
tp kita tukar sket version Ustaz Izzi "Renung2kan... selamat beramal".. kita tetap melayu...

7 comments:

r33n adnan said...

kak filla,
kite adalah silent reader blog akak.
xchange link yea.

Filla said...

cik r33n: iya boleh..siler2... (aku ni mls tul nak gi add gadget add gadget tu)..hehe

Unknown said...

oihhh yang yang, leh tak ko ekplen kat aiii nih.. apa tajuk entry ko nih? mak tak dpt nak carik jawapan lahhh!!! jgn kan nak carik beza.. nak cari persamaan pon mak tak nampak nyah! kompiuuuuuss mak!

adalah david teoh memakai la senza? atauuu ko nak pakai la senza depan david teoh? atauu ko nak ajak david teoh beli la senza ngan ko?? apaaa apaaa apaaa?

wehh kecik ati gua! gua pon top up beb! spuloh hengget pon penah! pakai jer henpon canggih nak mamp!!

sekian tima kasih

Liyana said...

hahahaha...kak,apakah kaitan la senza & david teoh?dia nak kuarkan filem LA SENZA the movie ke?huahuahua~ david nih mmg bagus...dulu masa 1st job...saya penah keje btol2 dpn opis metrowealth nih kat USJ 1...dia mmg very polite...x sombong pun!kalo ada orf perasan dia kat kedai minum nak amik gambor dengan dia....dia layankan ajerk...kadang2 kalo ada pape event kat opis dia....dia panggil kami...hehehe~

...$weE+ 666... said...

aku rasa persamaan antara la senza dan david teoh ialah... DUIT!

nak beli la senza kena pakai DUIT.
david teoh plak suker DUIT.

amacam jawapan? hehe...

Mimie Ishak said...

aku faham ko keliru filla....aku pon keliru nih

Da Tenza dan Lavid Seoh (aik?!!!!) lagi confuse....wakakakakakak muwahahahahah

Filla said...

a'ah kan... aku fening laa smlm... sebenarnyer maksud aku tuh.. aku nak combind 2 stories in 1 entry.. maknanyer yg sama ialah 2 tajuk aku campur skali.... bukan nyer naks uh david teoh tu pakai lasenza.. kalo dia nak blanjer aku lasenza pon boleh gak..