Monday, March 02, 2009

Avillion PD part 2...

sebab aku dah mengarut2 citer sumer kat part 1 kan... so part 2 ini akan diteruskan dgn mengupload gambo utk tatapan umum... saya bersedia menerima kutukan demi kutukan atau pujian demi pujian (sekiranya ada)... huahahhaha... giler ayat aku skang nie kan..mcm sgt diplomatik dan open minded dan nampak sedikit bijak dah skang nie.. hahah.. tp sebenarnya blur ya amat sekali...hiiihhiii... (ada ker 2 ekor minah tu biar jer aku jalan kat depan nak gi masuk room org lain).. aku mcm dlm ati ckp "eh biler lak bilik ni ada kat end lot? naper mcm lain"..nasib x slamber masuk....jeng jeng jengggg... silerlah menjamu mata...
sebelah kanan adalah supir handalan bernama anny.... sebelah kiri adalah budak yg tak sudah2 buat sign peace sbb x der modal!!!tukang amik gambo adalah minah salleh bernama natra yang paling stylo di abad ini... saksikan kenapa natra suker sgt dok kat blakang....
sebab pertama adalah dia boleh mencacatkan diri dgn membuat aksi2 terencat tp still comel..
ini adalah antara sebab musabab kenapa dia syok dok bakang!!
tima acih ata tlg snap gambo org dpn..ada gak gunanyer ko nieh.... tp ko panggil2 anny soh tgk bakang.. ko tak risau dia langgar org dpn ker?
motip aku letak gambo nie ialah sbb aku buat sign peace... kenapa? sbb aku fillanie kan suker jer wat peace..hehehe.. motip berikutnyer sbb nak tnjuk cincin beso tu.. (ada ke BIL aku tanyer ni cincin saper time tgh makan..dia ckp beso nyer.. aku diam jek..malussssss) motip lain adalah sbb aku nak pasan2 kreatip (sgt berterus terang kan aku ni?)..heheh..

ni tgn pemandu yg sgt berhati2 tetapi cekap okeh... annynie.....
motip gambo ini sbb nak suh tgk muker i yg kat cermin kecik tu jer yer....heheh..
we were heading to.... haha... anny siap slow kete tu nk bagi aku snap..hihi... aku kan reporter plg berjaya di abad ini..
yer no need to explain arrr kan... totally off that day... yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

*wanna see more? (mcm ler ada org nak tgk sgt gambo2 nieh..prasan!..) ni tgh gigih me'resize' pics... sabar yer... sbb sepanjang minggu ini anda semuer akan dihidangkan dgn gambo2 terlampau ayu jelita dan saiko kami.... tungguuu...

5 comments:

Miss Moon said...

cepat upload ...aku dah lenguh dah tekan refresh nih /...

nak tgk lagikkkkkkkkkkkkkkkkkk

kowang jgn plak amik gambo bogelk ke hapa hua hua huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mrs.Nury said...

you guys cooolaaaa :)

Sham Ummi Echa said...

besnyer ko dpt berpeleseran ngan kengkawan camnih.. msti ramai yg ngorat nih..

x sabo nk tgk gambo yg lain2..

hOtMaMa said...

wah..uols pg PD duk kat Avillion, mak pg pose2 tido tp laut jew hihihi... sbb pg tangkap ketam katanyer...! sesekali nak feeling2 nelayan laki bini..hahaha...

mak pun pg ke pasar mlm PD..mlm sabtu lepas kan.. laa.. apsal kita tak wat2 terjumpa ek..hehehe.. apa pun best arr tengok korang yg sekepala tew bercuti2 mesia...

Unknown said...

best best best..
baru dalam perjalanan pon dah dapat ku rasakan betapa gedik nyer kowang!
sila sila letak lg gambar byk2.. sedapp jer mata mandang pompuan2 lawa nih..