Tuesday, December 30, 2008

i'm promoting my friend... click the link below!!!

Siler lah beramai2 kengkawan ku yg tersayang utk visit and purchase kat link tersebut di bawah ini... saya sebagai unpaid assistant tu miss Atta yg tersayang nie sgt2 bekobar2 utk mempromote beliau dan product2 beliau yg sangat stylo and very up-to-date.... FYI.. model product2 tersebut ialah kawan saya sendiri iaitu Cik Natra yg stylo..huaahahha.. (atta..jgn maki fillanie yer syg)..hahahahhaha... upload lebih sket leh?? we want more...we want more!!!!!! heheheh... aku mcm bekenan2 gak sumer nieh.. aku bli dpt discount tak? aku gi collect sendiri..hahahhaha... siler war2kan link kawan saya ni kat serata pelusuk donia yer... barang2 yg kawan saya jual ni very suitable for stylo2 people... yg mementingkan style dan gaya.. gaya itu keunggulan.. (hover ker aku promote?).. tp betul babe.. sgt cantek dan worth buying...

http://glamrockstyle.blogspot.com/

1 comment:

Anonymous said...

Bisnes natra ni ad lg x?

-Hani-