Thursday, December 18, 2008

dinner..dinner..dinner...

me will attend a dinner at Palace of Golden Horses tonite... wah gitew... 10 taun sekalik baru nak wat dinner kan?? sungguh bagus!!! rasa sangat terharu dan keliru.. of course lah i'm not gonna miss it kan.. and the theme will be 'tradional nite'.. (well gomen nyer dinner haruslah yg sopan2 gitus... erghhhh boring!).. dah ler memula kata leh bawak laki..free.. pastu leh kata x leh bawak... pas kata x leh bawak.. kata boleh bawak tp kene bayo rm50.. aper ni wei?.. x perlah pa.. ko dok umah jerlah yer... bagi ler chance ma nak makan2 sambil bervogue2 malam ini... tenkiu...
what am i gonna wear ha? mebi nak pakai baju yg my fwen Natra pakai masa aku besanding time malam dulu tuh... waaa peninglah mak nak ngikat kain batik lepas yg panjang sedepa tuh!.. jgn cicir sudah.. huahahhahahaha... yer maka make up ku nanti harus lah yg hover mcm mata burung hantu..kata dinner.. make up harus 1/2 inci foundation... bedak harus 3 lapis..mascara harus 3 kali apply... pipi harus 'merah' lebey sket... mulut harus glossy lebih..baru shining auwwww.. hahahahh (baca ni jek dah terserlah kegedikans kan kan kan)... hahahhah..harus x sabo nak tgk gambo mak kan kan..hahahha..
huihhh sebelum tu harus dipikir dulu cemana aku nak melepaskan diri dari anaknda kesayangan tuh..harus dia tanyer 'mama nak gi mana?.. kat mane? warna apa?'.. huhhhhh..matilah!!! kene plan ni suh Pak Radie bawak dia gi kedai kat bawah ker..sbelum mak dier dpt melarikan diri utk bersuka-suki malam ni.. doakan aku berjaya lari okeh?...
sekian sajer... sakit prot plak!!!

7 comments:

Miss Moon said...

Buk.........

jangan lupa amik gambo yaaaaaaaa. Misti nko la Buk yang paling menawan . Nama pun nko pakai kebaya kan ...

selamat bervonggeng ...malam besok kita org plaksssssssssssssss

miowwwwwwwwwwwwwwwwwwww hahahh asal tetiba kucing laks nih ...sebab nya aku jadi kucing kakkaka

Farah_W said...

ooooo...ada dinner katanya,patutla aku call JPK tak angkat2...ropenye dah bz ngan dinner eh.....hahahaha

Unknown said...

kak filla .. jumpa kat sana ye .. i'l l there too ...

Sham Ummi Echa said...

OO..opis ko wat dinner mlm ni ek.. opis aku wat mlm smlm..tp aku x pg sbb this yr nyer dinner yg plng low class skalik..bajet da abis..leh x wat kat dwn prdana felda..chit..wat malu jer mak yg vogue ni nk pg..salu tiap2 thn wat kt hotel..tp thn ni wat kt dwn..aper kes.. smata2 nk mkn kt dwn xkn ler aku nk tggal anak ngan laki plak kan.. opis aku pon sama cam opis ko..dinner x leh bwk laki..hampeh sgguh kan..

Liyana said...

kak filla...
kalo dah nama tradisional,rambutnya harus disanggul!!=p
bagi sekati beratnya,baru vogue da vasss~
update picture tau kak!!!

Anonymous said...

wah wah seronok nyer...ber posing sakan lahh nanti yek... i wish u selamat bergumbira lahhh!!! and bila mkn tuh kang ingat2 lahhh cikit kat kita nihh hehehe...

MamaIcha said...

enjoy ur dinner filla...nie yg wat i x sabar nak tgk pics u nie...hahaha!!!