Thursday, May 04, 2017

FAME COSMETICS TU JUAL APA???

Maybe reader dan follower dah memang tau apa tu Fame Cosmetics.. Dah tau dah jual apa kan? Tapi mungkin ramai yang dah confuse sikit... Berapa banyak warna Matte Lip Cream dah Fame Cosmetics ni jual?  Berapa banyak produk dah diorang ni ada?  Aku pernahlah try matte lip cream dia.. tapi yang lain tak sure apa lagi yeh diorang ada???

So meh usha sikit bawah ni.. mana tau ada yang berkenan kat hati korang ;)

Dulu kita pernah bawak masuk dua warna Limited Edition for Autumn Collection.. Dalam satu set tu ada dua warna iaitu Glam dan Topaz.. Dua warna ni ramai yang PM, DM dan Whatsapp cakap tolonglahhhh nak lagi kaler ni.. kenapa berhenti jual???? MUA pun semua gila dua warna ni hahahah.. Nama pun Limited Edition kan.. so very limited lah penjualannya pun.  Setelah asakan demi asakan yang nakkan dua warna ni kembali.. Kita decide untuk bawa masuk kembali tapi kali ni dijual secara loose.  Dan kita decide hanya satu warna yang akan join kekal dalam Fame Cosmetics Matte Lip Cream.

Topaz akan kekal dalam family Fame ;)  Tapi Glam kita jual juga tapi while stock last.. Kalau habis memang ampun dan maaf tiada lagi untuk anda..

TOPAZ and GLAM

 For limited time only!!! RM29

 Topaz akan kekal ada... So dah boleh dapatkan sekarang.. Only RM29.

 Code Glam

Left : Glam
Right : Topaz

Left : Topaz
Right : Glam


__________________________________________________________


Ok habis kisah Glam dan Topaz.. Now kronologi seterusnya.. wow kronologi hahahahah... Baru-baru ni kita come out dengan satu lagi projek.. Kali ni collaboration Fame X Nuexrosli.. Siapa Nuex?  Nuex ni famous MUA kat Malaysia.. Dari pemilihan warna semua Nuex yang pilih based on kerjaya dia sebagai MUA yang memang pakar dan tahu citarasa wanita Malaysia dan apa yang dia rasa cantik dipakai oleh wanita yang berkulit cerah mahupun gelap.

So dua warna ni (RIRI dan Audrey) adalah warna selamat untuk semua tone kulit ;)

Sila baca sekali caption kat sebelah gambar ye.. so Kak Pilla tak yah explain lebih..

Pemilihan dua orang model yang berkulit agak gelap.. Tetap terserlah dengan dua warna pilihan Nuex Rosli.. 

Left : Audrey
Right : Riri

Riri - RM45
Audrey - RM45

Masih dijual sehingga stok habis.. Stok limited sila dapatkan sekarang :)

______________________________________________________________________

Ok kita ke kronologi seterusnya hehehe

Baru-baru ni juga kita dah keluarkan 2 lagi warna baru untuk join family Fame.

WILD and RUSTY

Dua warna fast selling sebab nampak vogue gitew.. Wild sesuai digayakan untuk wanita yang berani dan inginkan kelainan dan nampak klasik.  Sesuai juga untuk menghadiri makan malam glamour gitus.  Wow ayat macam ayat magazine hehehe.. 



Rusty antara warna selamat.. Warna selamat memang ramai suka sebab kita ni rakyat Malaysia memang suka yang selamat je hhahahahaha.. 

Kalau korang tengok model pakai nampak macam shining and glossy tu disebabkan lighting dalam studio.. sebenarnya dia akan matte in few seconds untuk lighting biasa ;)

Kalau ada antara you all nak beli tapi tak pasti Fame ni ada berapa kaler sebenarnya???


Kita ada :
RM29
Candy
Nude 
Desire
Party
Fuschia
Gossip
Violet
Wild 
Rusty
Topaz
Glam (while stock last)

RM45
Audrey (Fame x Nuex) - Limited time
Riri (Fame x Nuex) - Limited time

_________________________________________________________________

Kita ke kronologi seterusnya ;)

Selain tu kita juga ada Fame BB Cushion.. Now dah ada 3 code.. So dah takde masalah warna tak sesuai dengan kulit :)  RM55 each.

 Baca caption kat tepi gambar untuk tahu kebaikan Fame BB Cushion

_________________________________________________________________________

Next kita ada Fame Eyeliner dan Fame Mascara.. Harga of course mampu milik.

 Orang suka Fame Eyeliner sebab harga mampu milik iaitu RM29 sahaja.. Jenis liquid dan paling senang untuk melukis line.. sangat sharp dan tak smudge.  Paling best sebab eyeliner kita very black dan mudah dibersihkan.. 

 Mascara Fame cuma berhaga RM45 sahaja.. Packaging yang sempurna dan menjadi kegilaan MUA juga sebab sangat affordable dan dari fiber yang berfungsi untuk melebat dan memanjangkan bulu mata.. Selain dari tu.. Mascara Fame mudah dibersihkan, tiada comot-comot macam panda lagi... Nak solat pun rasa yakin sebab senang dibersihkan..

Alhamdulilah itulah produk-produk yang ada di bawah jenama Fame Cosmetics..
InshaAllah soon kita akan keluar satu lagi produk yang best!!!! Tunggu tau..



So pilihlah nak yang mana dan boleh dapatkan dari Agent-agent kami diseluruh negara termasuk Brunei dan Singapore jugak..  Boleh follow ig agent kitew @agentfame

IG : @fame_cosmetics 
Facebook : Fame Cosmetics HQ

Untuk maklumat lanjut boleh whatsapp Fame Cosmetics di 013-3760466




Love, 
Filla.

1 comment:

laila said...

Jahat la kak pilla nie. kita dah le tgh tahan nafsu nak membeli lip mate Fame. dah buat entry macam nie, terus terbeliiiiiii T__T

Hahaha

#taktahangodaankalerlawa2