Thursday, April 16, 2015

Digi Smartplan memang MURAH GILER!

*scroll down for new entry*

Kak Pilla selalu takde masa nak keluar.. Nasib baik sekarang ada internet di mana jua hehehe.. So bolehlah usha-usha sikit apa yang tengah meletop-letop sekarang ni..

Check website www.digi.com.my/smartplan pastu nampak New Smartplan yang best ni.. so hari ni Kak Pilla nak share Digi Smartplan yang you all boleh pilih.. Ada 4 jenis semuanya.. harga bermula dari RM50 sebulan hingga RM148 sebulan.  Murahnya rasa nak nangis kegembiraan ;)

 Amboi RM50 sebulan pun ada? Digi SmartPlan menawarkan new Postpaid plan yang dilancarkan oleh Digi baru-baru ni.  New Postpaid plan ni lagi best sebab you all ada pilihan.. Pilih nak plan yang mana, lepas tu boleh pilih nak High Data atau High Voice.  Tepuk dada tanya selera..

High Data (up to 6GB) sesuai untuk you all yang pentingkan social media seperti FB, Instagram, Twitter, Blog dan lain-lain.. Eh tu siapa lagi, dah tentu Kak Pilla hahahahahah... semua di hujung jari, sampai lebam-lebam jari nak update social media hehehe..

Tambahan pulak sekarang ni Kak Pilla semakin bertambah busy dengan urusan Ellfie, memang penting untuk Kak Pilla untuk sentiasa stay connected so that urusan-urusan boleh disempurnakan.. Terutamanya Whatsapp, memang wajiblah sentiasa stay accessible supaa urusan terutamanya yang urgent boleh disettlekan secepat mungkin.  Dengan Digi Plan ni, memang bagus sebab bagi plan RM78 dan ke atas, package mereka termasuklah unlimited Whatsapp dan Wechat.  Memanglah amat sesuai dengan keperluan Kak pilla. Bagi mereka yang suka main Facebook, ada juga plannya yang termasuk Facebook tidak terhad.

High Voice pula sesuai untuk orang yang suka bercakap lama-lama, panjang-panjang, berjam-jam sampai tertidur-tidur pun boleh.. dan suka ber SMS.  Kenapa High Voice best? Sebab UNLIMITED ok.. bergayut lah dari malam sampai ke esok pagi.. takde masalah.. Kalau zaman dulu takutnya nak guna phone lama-lama takut bil melambung-lambung sapa nak bayar??? Sekarang tidak lagi ;)  Kak Pilla cadangkan orang yang dalam alam percintaan dan sentiasa nak dengar suara si dia.. silalah pilih High Voice hehehe.. orang yang study dan terpaksa berjauhan dengan keluarga pun patut pilih High Voice ni.. boleh call/sms mak ayah, adik beradik, saudara mara, atok nenek, kawan-kawan.. borak lama-lama.. tak yah guna public phone hahahaha..

Selain tu, Digi berusaha memperkenalkan aplikasi baru mereka yang bernama Digi Music Freedom App.  Kak Pilla belum cuba lagi.. tapi katanya dengan aplikasi ni, korang semua boleh dengr musik atas talian tanpa cagaran data.  Harrrrrrrrr.. siapa yang suka dengar music terbaru ni memang sesuai aplikasi ni untuk korang.  Zero data charges pulak tu!  Boleh sambil dengar music sambil update social media.  Amboiiii bestnyer.. 




Amacam? Menarik tak Digi SmartPlan nie? Apa lagi cepat pegi tengok sendiri di www.digi.my/smartplan dan buatlah pilihan bijak ;)



Love, 
Filla.

7 comments:

Nur Amalina Ibrahim said...

Hai kak pilla..kiter pun pakai digi..tapi digi prepaid je la..kiter suker sangatttt baca blog kak pilla n the gang.. kalau kak pilla free jemput2la baca blog kiter yer.. http://white-pinkdiaries.blogspot.com

kiter bila tgk amaani mesti teringat kat anak kiter. rambut diaorang sama dengan amaani..

kak gojes said...

assalam sis fila.. 1st time dtg sini...sy pun pengguna digi..prepaid jer la..salam kenal ya

Anonymous said...

Sama la..pengguna digi jugak..hehe

hOtMaMa said...

ehh.. kita pun pengguna digi gakkk.. lalalala.. kehkehhh

Anonymous said...

Kak Pilla, bj blang² tu bli kt mn?

Filla said...

Anon: ZARA

Admin Miss Eiva said...

Yeayy saya dah pakai digi sempena birthday hari ni,bru pkai mmg syok ni sedang BW dengan digi... dia follow i hehe..