Tuesday, March 24, 2015

AGENT ELLFIE ESSENCE DIBUKA SEKARANG!!

Assalamualaikum ;)

Akhirnya team Ellfie dah bersedia untuk mengambil agent bermula hari ini.. Meh lah Kak Pilla cerita sikit bab kerja kitorang ye ;)

Setiap apa yang kitorang lakukan, semuanya bermula dengan perbincangan dan diakhiri dengan persetujuan atau bangkangan.  Dari hari pertama cuba product lagi.. Dalam perniagaan, perbincangan penting kerana keputusan yang akan diambil tu nanti adalah muktamad.  

Bagi Kak Pilla sendiri, paling penting sekali ialah how good is your product?? Adakah produk ini mampu membantu masalah orang lain? Kak Pilla tak nak sekadar kompang je lebih, tapi produk tak sebagus mana dan tak mampu menyelesaikan masalah orang lain.. dan paling tak nak sekali ialah jika produk Ellfie ni akan mendatangkan kesan buruk kepada pemakai.. Ini bukan kerja main-main ye, ini melibatkan wajah orang, ko gila ke apa kalau apa-apa jadi camne?  So fikir masak-masak sebelum berkecimpung dalam bidang ni.. Alhamdulilah produk Ellfie Essence ada kelulusan KKM.

Sebab tu masa yang diambil untuk mengeluarkan produk Ellfie ni agak lama.. kita nak test lagi.. biarlah muka kitorang akan menjadi buruk ke apa.. janji bukan muka orang lain.. hahaha.. semasa kita test produk ni, of course Kak Peej, Kak Elly and Kak Pilla sendiri yang mula-mula test.. selepas tu kita pass few sample sets kepada kawan-kawan rapat dan saudara-mara.. tu pun dah kira amik masa jugak tu.. bila semua yang dirancang berlalu dengan teratur baru kita decide untuk keluarkan set Ellfie.. Sebab dah terbukti berkesan kat orang-orang yang pakai sample set ni..  

Tapi tetap risau lagi sebab the first feedback from customers lah yang paling kitorang rasa berdebar-debar macam nak meletop jantung.. Alhamdulilah selepas sorang, sorang lagi yang bagi feedback.. bersyukur dan happy sangat bila pengguna pon sama macam kitorang dapat lihat sendiri perubahan pada kulit wajah.. korang boleh tengok sendiri testimonial pengguna di ig @ellfiebeauty

Cuma ramai jugak yang malu nak tunjuk muka sebelum dan selepas.. Ye, kitorang faham, kalau Kak Pilla pon segan kot nak tunjuk, especially yang BEFORE hahaha.. Ada jugak yang send picture tapi dah pesan siap-siap jangan keluarkan kat mana-mana sebab segan.. ok faham ;)  Eh tapi kalau ada customer yang nak share gambar before and after tu adalah dialu-alukan tau.. kalau malu, kita boleh blurkan kat bahagian mata supaya anda tak dikenali heheheh... kalau nak share testimoni tanpa gambar pun takpe.. whatsapp je apa perubahan yang you all rasa setelah menggunakan set Ellfie Essence ni ;)

Sebenarnya set Ellfie Essence ni murah je.. Untuk Semenanjung cuma RM120 dan Sabah/Sarawak cuma RM130.. dan free postage tau.. 

Banyak gila kot orang tanya satu set boleh tahan berapa lama? Meh Kak Pilla bagi tau terus kat sini.. Cleanser and Toner 30ml dalam set ni boleh tahan 1 bulan.. Tapi Day Cream dan Night Cream dalam set ni boleh bertahan 2 bulan.. rasanya yang Day Cream tu lebih kot 2 bulan pon boleh tahan.. hahah cemana nak untung kalau camni hehehehe.. 

Day cream tu texture dia lebih kurang macam concealer sebab tu ramai yang suka termasuk Kak Pilla sendiri.. ramai yang komen suka concealer sebab lepas pakai satu muka, terus pakai bedak rasa macam cover plak kekurangan / scar di wajah.. dan dalam masa yang sama merawat wajah.. 2 in 1 sapa tak nak kan? 

Jangan risau, buat macam Kak Pilla ni.. kalau pakai set Ellfie ni, confirm cleanser and toner akan habis dulu berbanding cream kan? So beli je loose cleanser and toner yang 50ml tu..

CLEANSER 50ml = RM55
TONER 50ml = RM55
BUY BOTH = RM100

Harini kita dah bersetuju untuk ambil Agen.. Biasanya soalan yang akan bermain di minda ialah 

"Kenapa saya perlu jadi Agen produk Ellfie?"

Untuk menambahkan pendapatan.  InshaAllah sebagai agen produk Ellfie, anda boleh menjana pendapatan sendiri.. Kita tolong menolong sesama kita :)  Apa salahnya rezeki yang ada kita kongsi bersama.. Agen di seluruh negara sangat dialu-alukan sebab Team Ellfie dah tak cukup tangan nak handle.. Dengan adanya agen di setiap negeri, boleh memudahkan customer untuk beli terus dari anda sebagai agen.

Team Ellfie sendiri akan bantu semua agen-agen ini untuk siarkan contact mereka di blog, fb, instagram dan twitter.. Ini adalah marketing untuk anda secara percuma :) Kalau you all ada effort untuk buat COD untuk customer, lebih digalakkan.

Syarat untuk menjadi agen ialah dengan membeli 12 set Ellfie Essence sahaja (harga agen).  Kita akan bekerja sebagai satu team dan anda tidak akan dibiarkan terkapai-kapai so no worries ;) 

Untuk pengguna yang sedang menggunakan produk Ellfie Essence lebih dialu-alukan sebab dah tau kesan terhadap kulit kan? Sebab most of our customers memang repeat order, kadang repeat terus order 2-3 set, mungkin sebab kawan-kawan dah tengok keberkesanan dia.. so lebih untung jadi agent.. 

Ok itu je pengumuman hari ini.. Jom bekerjasama dengan Team Ellfie.. Inilah masanya untuk menjana pendapatan dan menaikkan taraf hidup kita disamping membawa produk tempatan ke tahap yang lebih tinggi ;)

Untuk menjadi agent sila email

agent.ellfie@gmail.com




Love, 
Filla.

12 comments:

JMR said...

macam teringin je nak join team ni.

bett said...

salam..filla..nak jadi agent tapi nak cuba dulu pakai.since saya di putrajaya..bole x kalau cod je.kat alamanda ke? wasap me kalau bole yer..0176090476

Anonymous said...

Salam,akak,sy berminat nk try gn produk ni.Cmna nk brhubung dgn kak?

Filla said...

JMR: hahahah jom lah, lelaki lom ada lagi ni ;)

bett: putrajaya dah penuh :(

Anon: boleh whatsapp/sms 013-2755197 to purchase ;)

eryn said...

nak tanya dekat ipoh dah ada agent ke

Anonymous said...

Kak pilla kajang pn penuh dah ke???

Anonymous said...

Seremban boleh kak?

Anonymous said...

salam k.filla,klu bminat still ade ke..tp sy area jb..ade pmintaan x area sni??

Unknown said...

As salam kak filla..klu kt usj agent dh full ke?

Anonymous said...

Kak pilla berminat la.

Cik Illya said...

Salam. Kak fila. Nak jadi ejen untuk johor

Aleen said...

Agent utk Taiping/kamunting ada lg tak?dah pakai produk mmg sgt berkesan...