Tuesday, March 17, 2015

SKINCARE UNTUK MASALAH JERAWAT.

Memula nak ucapkan ribuan terima kasih dari Team Ellfie kepada semua customer kami yang setia.. Alhamdulilah kita dapat ramai new customer dan yang paling penting customer lama majoriti repeat order.. Bagi team Ellfie sendiri, berapa banyak terjual itu soal kedua, soal pertama ialah kita nak customer lama repeat order so that kita tau yang mereka berpuas hati selepas pakai set pertama ;)

Masa mula-mula Elffie Essence ni berada dipasaran, kitorang jenis tak confident dan sedikit takut.. Tapi kitorang dah buat sehabis baik dengan test sendiri produk Ellfie.  Kita seboleh-boleh nak bantu orang lain yang ada masalah muka supaya dapat memperbaiki masalah kulit masing-masing.. After few weeks orang mencuba sendiri Ellfie ni, kita mula received good feedbacks.. Alhamdulilah ;)

Macam-macam soalan yang orang whatsapp.. Mana yang boleh jawab kita jawab lah.. contohnya ada yang tanya if muka berjerawat sesuai tak produk ni untuk haluskan kulit dan mengatasi masalah jerawat?  Ye of course lah boleh sebab Ellfie Essence memang skincare untuk mengatasi masalah jerawat, mencerahkan dan membuat kulit wajah sekata dan tidak bercapuk-capuk, mengecilkan liang-liang roma yang besar.. 

Ini contoh customer yang menghadapi masalah jerawat..

Masa mula-mula order dia macam saja nak try sebab takdelah menaruh harapan yang tinggi..

Ini gambar selepas 3 minggu menggunakan Ellfie.. Memang dia sangat berpuas hati sebab sepanjang proses menggunakan  tu jerawat dia mula mengecut dan kering.. selepas tu yang merah-merah pun dah mula pudar dan tak merah.. selepas 3 minggu jerawat semua dah mati dan parut mula nak pudar.. Now customer kita ni dah start pakai set kedua.

Ini pulak testimonial dari our Chinese Customer.. Dia baru jugak pakai dan so far dia happy sebab dah mula nampak good result.. Nanti kita tengok after 1 month cemana ya.. 

Hari ni Kak Pilla share pasal masalah kulit muka berjerawat je dulu ok? Sebenarnya Ellfie Essence bukan saja sesuai untuk muka berjerawat.. Ramai customer yang muka jenis tak sekata now dah cerah sekata.. untuk muka berjeragat pon bagus sebab dia akan lightenkan jerawat... 

Skincare sebenarnya kita kene try and error sebab kalau ada 10 orang, mungkin akan ada 1 orang yang tak sesuai.. sama macam kalau kita beli produk yang mahal-mahal dan ternama.. Ada orang pakai meletop terus lawa sebab sesuai dengan harga kan? tapi ada orang tak sesuai.. so kene lah cari yang sesuai ;)

Set Ellfie Essence ni tak mahal mana.. Harga ialah RM120 (Semenanjung) dan RM130 (Sabah/Sarawak) dan free postage.. Day and Night cream boleh bertahan hingga 2 bulan macam tu.. Selalunya cleanser and toner je yang habis dalam masa sebulan.. Tu pun tak jadi masalah sebab now korang dah boleh beli loose Cleanser 50ml and Toner 50ml.. sebab dalam set tu 30ml jer.. So jimat kan?

Nak tengok lebih banyak testimonial dari pengguna boleh visit ig: @ellfiebeauty

*Agen kita akan buka minggu hadapan.. So dah boleh bersiap sedia if berminat nak jadi agen ok? Kita nak agen di seluruh negeri kalau boleh.. supaya customer kita dari negeri-negeri lain lebih senang nak beli ;)
itu nanti kita announce ok? 

Harga set
Semenanjung : RM120.00 (Free Postage) 
Sabah dan Sarawak : RM130.00 (Free Postage)  

Harga Loose
Cleanser 50ml : RM55
Toner 50ml : RM55
Buy Cleanser + Toner = RM100
(Free postage)
Info Ellfie Essence
Facebook : Ellfie Beauty

Hubungi kami melalui:
Whatsapp / Sms : 0132755197



Love, 
Filla.

2 comments:

Ash Awan said...

my skin quite sensitive. ni ada busa tak ? (berbuih)

Unknown said...

Kak Filla, ni sesuai utk semua skin type ke? if sensitive skin and mcm ada pigmentation ok? :)