Thursday, April 03, 2014

Happy Birthday Yaya!

Kejadian hari Ahad.  Aku balik from Langkawi hari Sabtu.. Memang sibuk betul seminggu dua nie.. Moon dah bagi invitation awal-awal lagi.. so aku cuba jugak untuk datang sama-sama memeriahkan birthday Yaya ;) 

Yaya nampak happy sangat masa tu.. tapi Yaya sangat lah pemalu.. aku tak dapat amik gambar birthday girl langsung sebab bila Yaya nampak je aku hala phone nak snap muka dia terus dia lari.. hahaha.. amboi Yaya, cer tengok mummy.. hala je phone terus pose hahah.. 

Happy Family ;)

geram betul tengok budak Sarah debot ni tau.. betis dia yummy sangat.. Aleesya betis dah cekeding dah, debab lagi betis Sarah hehehe.. 

Tebeliak mata Leecha tengok baby Sarah.. dia geram la tu.. tangan Leecha ni laju betul.. dia kalau suka ke.. geram ke... marah ke.. memang tangan dia laju je cekup muka orang.. Nurin cousin dia pon selalu kene cekup muka ngan dia ni.. hahaha

Suruh sayang baby.. lutut yang dia cium.. hahaha.. elok lah tu.. tu pon sempat dia cekup muka baby sekali ngan tangan dia.. tekejut aku.. merbahaya tul la Leecha ni.. hahaha

Comel sangat ok.. pipi dia bulatttttt... 

Abang Isk ni makin handsome.. macho ok.. habis lah ko Moon.. dah besar besok bederet anak dara nak tackle hati Moon.. hahahahah

Aku, Moon and Lenny with  her twins.

Mai pon datang.. dari Johor pulak tu.. aku memang tabik Mai nie :) Eh? Leecha kenapa muka tekejut??

Happy 6th Birthday Yaya.. 

Chocolate fountain sedap nya laaaa hai.. berapa batang buah tu aku mengadap.. Pak Radie dah hangin sebab dah nak balik tapi aku tersekat kat situ.. hahahaha

Mai kawan serumah masa kat UiTM dulu.. 

with Lenny, ibu hebat ni anak berderet gitu ;)

Ok itu je laporan Kak Pilla setakat nie.. later ada masa i share gambar i dengan pelakon Jericho Rosales ye.

Amboi manis sangat nie.


Love, 
Filla.

3 comments:

yus said...

Muka jericho mcm muka cousin k.pilla..syukri...haha..kim slm ek...kui..kui

Phy said...

Salam sis. Bestnya birthday party yaya. Siap ada chocolate fountain. Sudah la sy ni suka chocolate. Hehe..

Anonymous said...

Kak fila..choc fountain tu i punya..haha..bangga gila masa tau kak moon yg nk rent..bluerkkk..nnti bday kasihs ctc me k..0126138814..or bole visit instagram @partyliciousbydyahaha