Tuesday, January 28, 2014

SIAPA ADA RESDUNG, JOM BACA NI..

Resdung ni satu penyakit yang sinonim dah kita sebut.. Apa yang kita tau, bila sebut resdung dah terbayang bersin tak berhenti-henti especially pagi bangun tidur.. Bahasa scientific nya kita sebut Sinus.  

Dalam family aku pon ada resdung... Tak yah jauh lah.. aku sendiri ada resdung.. tapi resdung ni ada macam-macam kategori.. aku takde bersin pagi-pagi.. tapi aku tak boleh ngan binatang berbulu macam kucing.. nanti aku rasa geli-geli satu muka.. pastu mata gatal, tekak gatal, hidung gatal.. pastu start bersin.. pastu mata bengkak sebab tenyeh gatal sangat kan.. pastu terus badan lemah-lemah rasa nak demam... lagi satu aku tak leh bilik berhabuk, teddy bear, carpet.. tu memang aku tak leh.. 

Macam bapak mertua aku pulak tak leh makan udang kering.. kalau dia makan, MIL aku cakap confirm 2-3 hari bersin pastu demam terus.. Ada jugak jenis resdung yang naik jerawat batu macam tu.. macam darah kotor kot.. so penyelesaian ada tak? 

Jom tengok produk CMC ni dulu..

Harga pon reasonable... ada banyak testimoni aku nak share jap lagi.. pastu senang sebab telan je kan.. menggunakan bahan utama kunyit putih so tak perlu risau..

Oh ye, CMCure ni adalah produk dari anak syarikat company tersohor sekarang tu haa.. Felinna Beauty!  Pengasas CMCure adalah adik kepada Felinna sendiri.. semua orang tahu yang produk diorang memang terbaek dan popular kat dalam arena online sekarang ni..

Ladang Pengusahaan Kunyit Putih yang terbesar di Malaysia sekarang ni.

Sebelum amik apa-apa supplement please make sure produk tersebut ada kelulusan KKM ye.. untuk CMC ni memang ada kelulusan KKM dan jugak Lesen Pengilang... So mari gunakan tanpa was-was ;)

Aku percaya ramai yang ada resdung, tapi kita ignore je.. sebab kita rasa resdung tu satu penyakit yang malas nak dirawat... dan kita malas nak gi klinik/hospital kang tetiba suruh buat surgery plak.. Hoih lagi malas.. so bila resdung tu datang.. kita lagi rela telan panadol pastu berselubung dalam selimut.. apa kata kalau ada ahli keluarga yang mengidap resdung, kita bagi diorang try CMC ni.. beli sebotol dulu, pastu kita tengok hasilnya.. if betul-betul berkesan baru kita beli berbotol-botol untuk stok.

Jangan main-main ye.. Baca info tentang resdung ni.. so kalau ada resdung, jom lah kita rawat.. jangan biarkan je nanti dah melarat lagi susah..

TESTIMONIAL PENGGUNA CMC

Bagus untuk merawat jerawat yang berpunca dari resdung.. boleh menghentikan gatal-gatal di kawasan muka dan menghentikan pendarahan.

Buat ibu-ibu yang ada anak bermasalah pon digalakkan guna CMCure ni.. Kadang anak selalu selsema dan hidung tersumbat, boleh buka capsule CMC, bancur serbuk CMC tu macam bedak sejuk (pekat) dan tempekkan atau sapu di bahagian hidung dan dahi.. biarkan selama 1-15 minit.. InshaAllah boleh tengok hasilnya.. Anak akan mudah bernafas dan tiada masalah hidung tersumbat ;)




muka semakin licin dan bersih.


mmmmm, nampak ketara perbezaan sebelum dan selepas menggunakan CMC.


Permintaan Curcuma Mangga Cure (CMC) ni sangat tinggi disebabkan kebaikannya yang telah terbukti bagi penghidap resdung... 

\

Bersedia untuk dipos kepada customer..

Meh Kak Filla kenalkan kat u olls.. Nor Baizura ni stokis bahagian Putrajaya/Selangor.. so kalau korang stay kat Putrajaya boleh beli dengan Nor Baizura.. tu nombor telefon.. boleh lah whatsapp/call/sms dia.. kalau yang bukan dari Putrajaya pon takpe.. dia boleh pos..FREE POSTAGE! tapi if korang berminat untuk jadi agen pon sangat dialu-alukan.. Nor Baizura tengah nak cari agen seluruh Malaysia...Modal serendah RM300 sahaja.. dan boleh dapat harga murah ;) Keuntungannya ialah kita boleh lantik agen ramai-ramai dan nama agen dan dealer akan dipublish dalam FB Zara Beauty Shoppe untuk promosi.. Lagi satu, memandangkan Nor Baizura ni stokis Selangor jugak, jadi MISI tambahan, dia nak cari ejen dan pengedar untuk setiap daerah di negeri Selangor

Orang cakap sambil menyelam minum air.. makan CMC untuk kesihatan dan terus jadi agen.. sebab produk elok, so kita bagi ahli keluarga kita yang ada resdung makan sekali sebab aku rasa kalau jadi agen, confirm boleh beli CMC ni murah sikit... pastu jual sekali kat kawan-kawan pejabat yang ada resdung.. 

Contact:
Nor Baizura - 013-3310016



Love, 
Filla.

1 comment:

safiah adibah said...

Wow..memang berkesan ya :)