Thursday, January 30, 2014

AL-FATIHAH.

Assalamualaikum,

Semalam dapat massage sahabat kami (aku dan Pak Radie) sedang dalam keadaan kritikal di HKL.. teman-teman yang nak datang melawat boleh datang malam semalam.. Masa tu aku ngan Pak Radie tengah makan kat mamak sekali dengan Amaani.. So kitorang decide hantar Amaani balik, pastu bersiap nak ke HKL.. hari tu kitorang ada melawat kat rumah..sempat bercerita pengalaman sepanjang sakit.. 

Semalam melawat hingga pukul 2.00 pagi macam tu.. lepastu kami balik.. aku tidur pukul 4.00 pagi.. balik dari HKL singgah beli fresh milk untuk anak-anak breakfast nanti.. ajak Pak Radie singgah mamak pekena teh tarik.. sebab aku masih amalkan.. balik dari tempat 'keras' macam hospital or tempat-tempat sunyi.. kita jangan balik rumah terus.. kita singgahlah ke mana-mana dulu, then baru balik.. lagi-lagi ada baby kat rumah.. balik tu terus mandi.. sempat tidur 2 jam sebelum bangun siap ke office pulak.

Baca group chat, dimaklumkan sahabat kami Srizana Safar telah kembali ke rahmatullah pada pukul 5.08 pagi tadi.. Arwah meninggalkan 3 orang cahayamata yang comel.. Sesungguhnya dari Dia kita datang dan kepadaNya kita kembali.. doa kami bersamamu, semoga rohnya dicucuri rahmat dan arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.  Takziah buat Cikgu Nazri dan keluarga, semoga tabah mengahadapi ujian ini. 

Al-Fatihah


Love, 
Filla.

3 comments:

Anonymous said...

Assalammualaikum filla.. isteri cikgu ari ke??

ijan nizam said...

Al-fatihah..org shah alam kan n meninggal sbb kanser?

vee said...

Assalamualaikum...kawan sekolah jgak...arwah cantik orangnya..mcm x sangka dia dh meninggal. Dunia ni kecik je...walaupun x kenal tetapi dalam masa yang sama kawan yg filla kenal kawan saya jga...