Wednesday, June 19, 2013

Keek, Gambar, Cerita.. semua ada..

Dah lama tak merepek meraban kat belog sendiri kan.. Sebenarnya disebabkan kebusyan yang melampau dan kurang sihat nie.. rasa macam nak terdemam.. dengan flu nya.. memang hebat.. semalam time sujud ilekkkk je menitis-nitis.. bangsa takleh control dah.. acaner ahkak tak bad mood harini?

Tak pasal-pasal Acih kene marah pagi tadi.. bukan kena marah pasal apa.. pasal dia suka menjawab.. len kali kalau orang marah, diam je, jangan menjawab.. Pak Radie pon kena jugak sikit pagi tadi.. Aku dah mintak tolong print kan banyak2 kertas utk tepek kat paperbag aqiqah tu.. Aku dah cakap banyak kali aku nak bawak hari rabu pagi.. lunch break kat office aku boleh gunting.. sekali aku turun pagi tadi nak gi kerja.. tengok ada 2 keping je.. hoih ini boleh mendatangkan hangin.. dah cakap lapanploh kali dah.. rupanya dia bagi kat aku sample.. hamboi kemain siap sample2.. perlu ke? dia cakap aku ni bangsa cerewet, kang dia dah print banyak-banyak ada je tak kena.. ok i admit lah yang tu.. hahah.. tapi kalau nak tunjuk sample, boleh je tunjuk sehari sebelum kan? pastu terus dia wassap tadi.. kalau nak dia boleh hantarkan kat opis... amboih... rasa bersalah lah tu... kuakakka.. nasib aku ala-ala tak focus sebab asyik bersin je.. so malas nak marah-marah.. aku cakap esok je aku gunting..

malam tadi balik dah telantar macamkan tenat sangat je sakit.. serious aku tak suka selsema, bersin, batuk.. rasa rimas, kepala berat.. rasa nak baring je.. bila dah baring, hidung plak sumbat.. tapi sempat lah jugak masak.. aku masak sebab aku tak kuasa nak makan kat luar.. ngan hingus menitis, ada hati nak makan kat luar? tak yah. 

makan dengan nasik panas-panas.. aiyooo tak yah lauk lain pon.. 

tapi mengenangkan kailan ni tak masak nanti layu buang tongsampah.. maka gagah jugak lah masak.. campur  ikan masin.. 

ada sekali gi opis.. konon pakai lah tudung ni hah.. dah tak tau nak buat style apa lagi dah sebab kain dia very the licin ngan susah gila nak bentuk.. habis herot berot.. 

kejap je bertahan elok.. pastu dah macam orang gila -_________________-"

Rasanya tudung macam ni lagi senang nak bentuk.. Jom tengok video.. tapi pasal 
"Mengapa saya cuma pakai aviator Rayban"



Ok itu lah citernya.. ni citer lain pulak.. 

Ada sekali tu ohhhh Hari Bapak haritu.. saja belanja diorang makan Sushi.. 

Best kan??? Ok jom tengok video Amaani ngan Acih pakai chopstick.. 



Hahahah... sekarang nak laju je update kan.. tak nak type.. kita upload keek terus.. habis citer kan.. 

Ok lah.. nak rehat kejap sebab tak larat.. Byebye.. 




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 
SIZE THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Hanim said...

take good care of yourself kak fila. Banyakkan minum air suam tau. semoga cepat sembuh dan kembali ceria (^^,)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

takde account keek. :)

Unknown said...

SEMOGA CEPAT2 SEMBUH YER

lovely said...

tak suka selesema ye..
saya ada cara macam mana nak bantu k.filla..
jom tengok sini..
http://lovelyberryintheblog.blogspot.com/2013/01/minyak-aromatherapy-safe-care.html?showComment=1357543497609#c7854019368002035173

Qashmere said...

Sedap nengok sedut mee ke udon tu..hehe

mummy_icha said...

Filla cer try minum air suam+madu pagi2 tu sblm g keje, and mlm sblm tidur. Madu blh panaskan dalam badan, so cepat keringkan hingus... I cube kat anak i yg asyik berhingus tu. Besoknya kering terus :-))

Sakina Kushairi said...

kak, 1st time dengar suara akak. before ni duk terbayang suara akak nyaring, lantang mengenangkan tgh bebel kat the kasihs :p

MISS DIVA said...

hihihi...sweet sgt ko nih kak filla

JMR said...

meleleh leleh takleh control..hahha

Unknown said...

Hai Fila.. klu selalu selsema cuba la Nutriferon Shaklee.. kuatkan immune sistem ... In shaa Allah.
Sebab kaksu pun sejak ambil Nutriferon n konsisten vit C dah x selsema.... jangkitan kurang.. alhamdulillah..