Sunday, May 19, 2013

Happy Weekend

Hari ni bangun awal... sebab excited ada Tsugoi photoshoot.. kali ni special sikit sebab model bukan muka aku or Elly.. kitorang paham korang dah muak tengok muka kitorang nie.. eh tak kira... muak pon ktorang akan jadi model tsugoi soon... tunggu design siap tungggguuuuu... hahaha... model kali ni ialah budak2.. kids!!! ok itu je nak citer... tak leh citer banyak nanti kurang surprise.. shoot kali ni kat umah abang aku je... yang best sebab Wan kata nak masak sikit for lunch... Moon datang.. Elly datang... so nanti kita lunch sesama ok? 

Erm apa lagi nak citer... diorang semua tengah tido lagi kat rumah.. bibik tengah berus telekung aku kat bilik air.. dengar bunyi memberus.. pasal bibik so far so good... bak kata Wan, kita tak leh expect too much dari orang... ni pon dah ringan gila beban aku.. dia jaga Leecha masa aku takde... dia jaga Ani jugak... kemas rumah... kain baju dia basuh dan lipat.. biasalah kalau ada yang kurang sikit-sikit tu.. bab perangai pon macam tu.. kurang sana sikit tu tutup mata je lah... janji yang major2 tu dia buat.. 

ni short entry je lah sebab aku bangun awal tadi check email.. sebab jap gi nak keluar, takut tak sempat plak nak godek2 sikit email and kerja... nak gi minum milo kejap.. 

Happy Weekend!





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

sarah said...

model ker?

Chekgu Azrine said...

Happu weekend filla..

Shasha Mohamed said...

Happy weekend & enjoy the photo shoot ;)

BeLLa de ViE said...

First time bace blog sis terus buat saya nak follow! =) Saya baru dalam alam ni. Do follow me.. thanks and salam.

http://nabiladevie.blogspot.com

Eray Majid said...

ngape takde gambo photoshoot? hehehhe

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/05/tips-tambah-susu-ibu-10-rahsia-dibongkar.html