Friday, May 11, 2012

BESTFRIEND

Gambar baru-baru nie... Siapa follow blog ni dari dulu mesti kenal Ieky.. dari kecik lagi Acih memang bestfriend dengan Ieky.. comel je tengok.. sebab dulu masa kecik-kecik lain.. now bila dah besar nie.. dengar diorang borak memang dah lain.. hahahah

Suara ieky pon dah garau.. bila tanya kenapa suara Ieky garau? sakit tekak ke? rupanya dia ketua kelas..hahah.. so memang keja dia menjerit je marah orang yang buat bising ;) memang sesuai lah ngan Acih yang poyo tu.. acih kan penolong ketua kelas... korang memang hover.. 

dari dulu Acih ngan Ieky boleh ngam.. sebab Ieky ni bangsa cool gila.. tak kisah... Acih masa kecik kan hover? suka orang dengar cakap dia je.. so ieky ni bangsa malas nak leceh-leceh.. takde lah dia nak bertekak ngan Acih.. sbb tu diorang leh get along well.. 

hari tu aku dengar diorang sembang cakap aku-kau.. mak ai kemain ko ye? aku dulu sampai form 2 kot tak reti cakap aku-kau.. sebab Wan cili mulut aku kalau cakap aku-kau.. helooooooo? baru cakap aku-kau kot? bukan mecarut pon? dulu aku cakap kita-awak.. hahah.. ingat masa form 2 dulu bestfriend aku Natra.. pastu kitorang cakap kita-awak... hahahaha... ntah bila ntah tukar jadik aku-kau.. sebab rasa tak style ko cakap kita-awak.. 

nak marah pon susah.. sebab budak zaman sekarang memang merata-rata aku dengar kalau berborak tu cakap aku-kau.. aku diam jelah.. janji depan muka aku jangan cakap aku-kau.. belakang aku takpe... tapi Acih still bahasakan diri "Kasih".. hahah.. tapi tulah Acih ni bangsa emosi sikit.. tapi aku tengok dia selamba jugak.. haritu bila tanya "Kasih, cikgu penah marah kasih ke?".. "pernah lah.. banyak kali".. "Marah cemana?" "Baling buku kasih" "Hah??? kenapa cikgu baling?".. "Sebab masa cikgu cakap kasih tak dengar.. kasih cakap ngan Hannah"... "Oh sapa suruh? mama kan dah cakap, kalau cikgu cakap dengar!!! bukan sibuk becakap jugak".. "Habis tu nangis?" "Tak la, tak menitik pon air mata, macam ada air je, tapi tak jatuh".. (sambil cerita muka pon bangsa tak kisah, tak menyesal, memang takde perasaan".

Eh tersasar cerita pulak..



ada banyak gambar Ieky ngan Acih.. tapi ntah mana-mana entry tak.. tengok lah kat link kat bawah entry ni kot-kot ada boleh click ;)

Semoga korang kekal kawan elok-elok macam ni ok, belajar rajin-rajin, kalau nak Acih, cakap kat mummy ngan ayah, Auntie Filla ngan Uncle Radie nak mini cooper 2 bijik sebagai hantaran. muahahahaa.. 










EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Nazirah Azeman said...

mak ai hensem nyer bakal menantu

malyna Jury said...

klass kau jah!!
eh tukar-tukar
klass awk jah!!

mana satu brutal..

Riena Haiqal said...

comel giler dorang dua ni.. hahahaha.. awlnya nak minta hantaran tu... bukan main dasyat hantaran yang diminta.. hak hak hak... :)

Mooniqueen said...

Kalau jodoh ni boleh la jadi menantu pulak kan sis...

MamaIcha said...

hamboi, over mama&apak acih nie...hahaha!!!!

Murni Ellyfiesya said...

Comel bebudak ni...

Mak Lagenda said...

Suwiiiiiiit kapel!!! Hahaha..boley mak pak request mini cooper soram 1 dah nmpknya nih.

mama filla takut berebut dgn pak radie la tuh. :p

sharifah rosidah said...

Comelkan kalau kita tengok anak anak kita ada kawan yang ngam je dengan dia, lagi comel kalau kita curi curi dengar kalau dia orang berborak, kadang kadang mereka bercakap benda yang kita tak sangka sangka langsung macam cara orang dewasa je.

cik loliy said...

ayat last siyes sweet kak! hehe

Aya Ariel said...

amboiiiihhh...tak nyempat2 nak menantu..ani pulak dengan rayyan anak kak di green apple..ok tak?? habis laa rayyan kena lanyak..ani kan ganasssss~~