Monday, September 06, 2010

AKU SAYANG KAMUK..AKU MALUKKK NIEHHH....

Penah dengar lagu "aku sayang kamu?" auwwwwwwwwwwwww.... "aku malukkk".. huahahah.. Anny kat mana ko dengar "aku malukkkk" tu?? huahahaha... ok..ok... ni aku plak nak cakap aku maluk! sebab 4 September 2010 haritu ialah Anniversary aku ngan Pak Radie.. kenapa plak nak malukkk??? yerlah.. sebab aku tak de ponnnnn belikan Pak Radie apa-apa.. sian dia tau... betapa terharunya aku bila tetiba dia yang bagi hadiah... huhuhuuuu.. zasssssssssss.. merah muker kejap.. macam dipanah halilintar plak.. yerlah.. tak kusangka this year ada hadiah plak.. sebab selalunyer kitorang asek lupa jek anniversary ni.. lagipon ni dah nak raya.. bonus dia tak dapat.. so kitorang dah decide tanaklah membazir... lagipon tak penting hadiah-hadiah nie.. yang penting gi lepak-lepak minum jerk.. sudahnya dia sorang jek kuar lepak malam tu sebab aku tebongkang sakit tekak+selsema+macam nak demam...

(gambar sekadar hiasan)

Pak Radie ni sweet ke? auwwwwwwwwww... dapat hadiah..dan-dan ko cakap laki ko sweet hahahah... yerlah... dia ni bukan jenis romantik.. perghhhhh giler aper dia nak romantik? cara nak bagi hadiah pon kelakar... tengahari tu.. tengah packing2 nak balik umah Nenek Shah Alam.. beserabut atas katil.. aku nak mengemas bag lagi nieh.. dengan plastik sampah okeh atas katil... aku pon memekak lah.. "ni aper benda dengan plastik sampah atas katil?".. hahahha.. boley tak letak hadiah dalam plastik sampah hitam tu??? hahahah.. pastu bile bukak... wahhhhh ada paperbag gucci.. kecik jer.. terus bajet ni perfume ni... skali bukak-bukak.. auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ohhhhhh.. berdebar-debar dada aiii tau...

bile tengok nie.. betambah lagi debarannya.. auwwwwwwwwwwwwwwwww....

Ray ban - Wayfarer untuk Fillanie.. hahahahaaaaa.... super kewl kan? eh kewl ker umur 31 tahun.. anak 2 orang nak jenjalan pakai wayfarer ni?? ok untuk menyedapkan hati aku.. kita tengok sikit.. kenapa mereka boleh kita tak boleh????

spek-mesti-milik

Jessica Alba

Eva Longoria

Lindsay Lohan


Mary Kate Olsen
Jessica Alba (sebab minat, maka upload gambar dia lebih sikit)

Liv Tylor

Paris Hilton

model
model

ok sudah lah tu... sekarang bertambah yakin untuk memakai wayfarer kaler oren+biru sebab Paris Hilton tu lek jer pakai kaler biru+kuning? huahahahahahh... gambar aku pakai takde..kan phone kene virus? jadi gambar semua dah ilang.. nak snap baru.. mak pakai baju kurung.. giler ko pakai baju kurung ngn wayfarer?? hahahah... nanti-nanti lah yer...

apa-apa pon... untuk kamuk yang bernama Pak Radie... terima kasih sebab kamuk sayang saya... saya pon sayang kamuk... ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHH Aku Malukkkk Nih... hahahah..

Happy 6th Anniversary!!!!




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

14 comments:

onniey84 said...

ahh so sweet.....happy aniversary akak

Sham Ummi Echa said...

hepi 6th anniversary to filla n pak radie..

apa lg filla..pi la bli present utk pak radie plk.. ko surprisekan dia mlm nih

A m m i said...

hepi eniverseri...

sib baik ko tak humban je pastik sampah tu msk dlm tong

Shinnaz Ahmad Rasid said...

bestnya!! lelaki ni mmg tau..suka nak suprise letak kat mana yang diaorang suka. haha. kewl!

p.s: happy 6th annivesary to filla and Pak Radie! yeay!

johnlabu said...

hepi enibeseri gak la... :)

emy/mamasuri said...

ala comeinyer spek..
hepi 6th anniversary...

Unknown said...

oowhh so suweett... happy anniversary

aSmiDar said...

ololo..suwetnya pak radie..

buk fila pon kna beli jgk la ni..huhu

Siti Fatimah said...

Happy 6th Anniversary to Both of U :)
Semoga Bahagia Selamanyer Amin...

SURIA AMANDA said...

sweeeet banget...happy anniversary buk filla!!!

MAMAYIYEN said...

haha masa saya menaip tadi pun berdebar2 jantungku hehehe...wah apa kurangnya kamu..dapat rayban gittew!!
i like!!

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Happy 6th Anniversary Filla.. so sweet la pak radie kamuk.. hehehhehe

LinaKit@Mrs Kit said...

happy anniversary untuk kak filla and pak radie....

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp said...

ehh kewl gler sunglass nih...mmg pak radie romantik gitu! okeh apa ko anak 2 pkai..bkn org tau anak 2 pun bila ko jln kan...;p
btw Happy anniversary to both of u..many happy returns..