Thursday, February 26, 2009

suke-suke & saje-saje...

ok ni adalah gambo2 lama yg sajer2 nak dipublish kan kat sini... hari tu ada Le tour de Langkawi yg finishing nyer adalah betul2 kat depan my inlaws's house... tp sbb kami byk urusan umah baru tu nak settle..dgn hp aku lagik tetinggal kat umah..so patah balik from kembangan to putrajaya... heheheh.. so x sempat!!!! mencikss.. sampai2 dah abis okeh..racer2 sumer dah brambos balik... yg ada tinggal persembahan basikal bmx ker aper..budak2 rambut kiting yg kembang setaman stok kalo tebuan masuk dlm tu wat sarang mmg x lepas ar dia nak kuar!!! hahaha.. jom layan gambo...
yer aku dgn kewl nyer berjaya snap gambo mamat rambut ranggi nie... bestkan rambut dier?

ini adalah ala2 bazaar yg jual baju ker aper tah..mak tak pi pon...panas!!! heheheh.... nasib kaunter milo bukak lagi...sejuk jer tekak dpt minum...sambil jalan berapa tapak terus sampai umah PIL....hahahha...diammmmmm!! diammm! saper brani nak sound aku pakai baju ni lagik meh sini... aku sepak2 mulut dier... heheh..ni mak mentua aku lom tgk aku pakai okeh!!!!!! (kaver line)sgt gempak okeh..kali ni volkswagon yg sponsor kereta...comellll jek... layan aiskim mcD batur kat motor2 le tour d langkawi..
giler kreatip tak amik gambo cenggini....oooo mcm tu rahang aku rupanyer!!!! eh aku x suker makan aiskim..sajer la try mcflurry nieh..skali tu mcm sedap giler plak..habis okeh aku mkn!!
best arr kat sini... sbb x der org langsung... leh nampak SACC ngn clear nyerr.. tau tak SACC tu kat ner? kat Shah Alam okeh!

nie time nak gi facial..heheh... mama acih ngn wan gi facial..tp atok ngn papa kene teman.. semalam ada dialog ngn acih....

mama: kasih atok braim itam ke putih?

kasih: itammmm...

mama: wan?

kasih: putihhhhhh..

mama: papa?

kasih: putihhhh..

mama: kasih???

kasih: putihhh...

mama: mama?????

kasih: HITAMMMMMMM!!!!

mama: *wayoguoatlahkgjalkja;kriahg'algja* cesssss!!!!

yer...itu adalah aku yg terlantar di perbaringan.... huhu...dan ini adalah wan.... (hahahah mak aku tatau aku ada blog2 nieh...mati ler kalo dia tau aku papar gambo dia yg mcm ni kat sini)..huhhehehehehehe.... shhhhhhh!!!!!!

*perhatian/pengumuman: atas beberapa nasihat, saya telah meletakkan iklan/promo tuk tempahan frame di side bar sblah kanan blog saya... siler click disitu kalo nak tempah... sekian tima acih....

4 comments:

Liyana said...

alah kak filla!!!
baru nak bunyik...."mcm kenal jerk baju tuh...dah doploh empat kali masuk blog" muahahaha~
akak nak sepak2 mulut?owh..lariksssssssssss cepat before mak acih jadik HULK!!!muahahaha~
alah,comel apa baju tuh kak!!asalkan basuh xpe walaupun dok repeat pakai baju sama!!!ehehe~

p/s : acih lapo sgt ke sampai geget getah rambut pink kak?=p

Unknown said...

eiii saya suka kalo pegi facial. saya suka bila orang urut2 muka saya. tapi saya tak suka bila orang tu picit2 dan korek2 black head & jawat saya. saya sangat sakit. lepas facial muka saya macam babi buntal sebab bengkak2 kena korek!

wehhh.. es krem mcd tu sodappp okehh! fav mak tuh yer! kalo amik orea lagi sodap! ko musti akan jilat2 gelas tuh hingga ke titisan yang terakhir.

auuww cantik nyer bajuuu... i tak penah tengok ponnnn.. (nak kasi ko sedap ati)

Unknown said...

pembetulan: bukan flavour orea yer! OREO!

Mimie Ishak said...

berkerut muker pak radie minum milo...panas ker? hehee wah wah pegi facial anak branak nampak...abis kasih buat aper? nengok ko ngan mak ko kena facial ker...ehehheh pasni bile kasih dah beso die plak teman nko...turun temurun lah kata kan..hihihi......pssssttttt business nampak....bagus bagus...