Wednesday, June 11, 2008

how i miss my long hair..


she's a good friend of mine.. jeeja.. haa jujue..fyi... ni lah mangsa aku!! kalo lapo..aku akan gi curik makanan minah ni pastu aku tinggalkan note berbunyik mcm nie "jeeja..sowii aku curik twisties ko sikit..aku lapo giler... tq!!!".. hahahha.... tp sebenarnya.. nak gitau..sometimes aku tensi ngn short hair nie.. uwaaa.. patutlah org selalu kata... apa yg kita ada..kita tak penah take serious..tak penah nak appreciate..(ni kes rambut gak!!) heehehhe.. sbb biler rambut panjang..aku selekeh jek..malas nak jaga! shampoo rajin..tp mls nak sikat.. sikat ngn jari ala2 iklan jer..kununnnn..hakkk tuiii.. tp kwn2 komplen kata aku kat opis ikat rambut mcm nak gi mandi!!! hahahah.... sudah nyer aku gamble gi salon potong pendek gilos!! sekarang aku dah bosan!!!! aku nak balik rambut aku... psycho filla...
aku tak penah rambut pendek..walopon jiwa aku ni ada sikit jiwa 'jantan' kan... tp rambut mesti mau panjang.. paling pendek masa darjah satu... tu pon kes mak aku naik hangin.. dia tarik rambut aku yg panjang tu.. dia amik gunting...lekkk jer..satu penyekak dia zassssssssss... terus ala2 boy... tulah last..aku serik..(mebi sbb mak aku buat mcm tu kot).. ntah aper mimpi aku leh potong pendek arituh..
sekarang ni dgn penuh kesabaran aku dok tunggu rambut aku panjang balik..sbb cina kat salon yg aku salu pi tu kata...rambut aku ni jenis cpt sgt panjang.. huuuuuuu...x sabarnyerrrr!! rambut laki aku lagik panjang dari aku..aper kes?

6 comments:

...$weE+ 666... said...

haaaaaa... tau takperrr...
sapa suwuhhhh ko potong rambut dulu tu??? ko tau tak aku ni anti giler rambut pendek.... NEVER, NO WAY aku akan potong pendek rambut aku, sbb aku rasa mcm hodoh gilos kalau aku rambut pendek... tapi kan, ko nampak cun jer dgn rambut ko tuh arrr poms...

sket lagik jer nak panjang tu, sabar la sket... lepas ni ko ngengada gi potong pendek lagik, aku tanak dgr or baca dah luahan perasaan ko nih... huhuhu...

manisz said...

filla.. org kata.. lau nk cepat panjang ko ikat selalu rmbut ko tuh.. jgn biar jer mcm tuh.. then rajin2 pakai minyak rmbut tuk cepat panjang.. minyak rmbut tuk akar rmbut .. nk lagik best.?? YUN NAM.. :-)

Miss Moon said...

Filla aku suka tgk nko rambut panjang sebab nko nampak ayu gitew .

Nko rambut pendek aku pun suka tgk nampak nko muder remaja sesuai ngan jiwa nko yg sentiasa giler2 tew ...

jgn sedey2 nanti rambut nko dah panjang nko jgn potong lagi tau ...nanti kita org belikan nko adiah sikat hello kitty ke sailoormoon ke hahah mesti lepas tew nko rajin nak sikat rambut hahahhah cam nak pujuk budak budak je kan aku nih . Nko sikat rambut ngan jari pun ok ..sebab rambut nko mmg dah cantik PAKAI JARI PUN BULEYYYYYY...auuw duta rejoice la nko pas nih

happy2gether said...

Filla, aku pon nak sokong ckp Moon, kalo rambut pendek ko nampak muda remaja gitu...still cantik...tp kalo rambut panjang lebih ayu gitu...eheheh...takper dah x lama lgk panjang la tu...ehehhe.....sabo ek?

Lenny said...

a ah.. aku rasa ko rambut pendek ke panjang ke.. tetap cantik.. sama je... kawan2 kat opis aku.. mostly tak caya ko dah kawin and dah jadik mak org... derang refer ko as..
"kawan u yg hot tuu.."

hehehhe..

tapi btul la ko cakap.. bila kita dah takder menda tuh.. baru kita reti nak menghargainyer.. hehehehe..

Anonymous said...

rambut pendek ker...rambut panjang ke rambut payung ker..auuww tu aku! tak kisah. kita ni kan ke vogue! ko kena ingat..kita ni diva. jd mcm mana nyer uduh rambut kita pon...tetttaappp kita prasan cun gak! hahahahaha...
tp rambut ko pendek ok... OK la dr rambut payung aku!!

aik sama lak nama kawan ko ngan akak aku yg dok ampang tu.ejaan pon sama. bezanya cuma, kakak aku bernasib baik sket tak dok 1 opis ngan ko.. kalo dak abeh twisties dia..

ko kim salam kat jeeja ko tu. dgn ucapan..beli 1 pesi beti simpan lah semua makanan yg ada dlm tu. atau kalo tak tahan sgt..try skali letak julap dlm apa2 makanan yg ko bakal kebasss... tq.