Tuesday, July 01, 2008

Acih @ KLCC

Nothing much to do at home..so we decided to bring Acih to KLCC.. Lagipon Radie was looking for new shoes.. and me wanna buy Mac compact powder.. i love to buy at Mac KLCC..aritu went to Pavillion..mcm hampeh promoter.. sumer taktau..last2 aku sendiwi yg gi carik aper aku nak..baik aku jek jadik promoter!!!
Acih.. naper sekeh sangat rambut kamu nieh?.. hahah... ngan camera happy meal Mc D..hehe
Habis digasaknyer sumer nak naik kat KLCC..kayap aku dan coins2 ku ...
Dulu gambo kasih when she was just 7months.. kat teletubbies ni gak..now look at her.. dah anak dara dahh..heheh...
Seram plak tgk muker cat ni kan?.. geram jek tgk acih ni.. dah pusing seround x moh turun.. keras jek kat situ.. ada pak arab tu anak dier nak naik.. aku suh kasih turun..pak arab tu suh aku biarkan je acih kat situ..sbb anak dia 2 jer..so plus acih 3 ler kucing nieh.. waaa.. naik free lagik satu round yeh acih???..
Heheh..time ni suh acih belakon ala2 sombong merajuk... heh..dia dah nak tesengih dah tu..tp dia tahan...heheh
Eh? naper muka acih mcm lain? gelap eh?.. selalu sound dia.. "Acih, acih ni itam arr!" nanti dia jawab "iyelah.. semalam kan pegi PD.. itam lah!".. tak kira lah biler bulan lepas ker tahun lepas ker..sumer kasih ckp 'semalam'...heheh..
Budak paling terer belakon!! palsu sungguh muker yer.... majuk ler tuh konon!! heheh..ok laa.. mama dah tatau nak tulih aper dah.. cuma rindu nak masukkan muker anak mama ni plak..asik muker mak ko jek terhover2 kat sini..kuang kuang...heheheh.. i lap u acih!

8 comments:

Maya Alysha said...

aduh acih.... awat gelap tuh... suruh mama gi beli pencerah kulit kat MAC tuh...

ila de cute said...

comei giler lah acih ni... geram aku... pandai berlakon plak tu... aku agree le dgn mas punya komen tu, aku rasa acih pun kena beli bedak mac la... hehhehe

Sue said...

hye.. comelnye acih, geram tgk dia. Ni yg membuak2 perasaan nk buh nama kasih gak kat my-next-doter-yg-tak-tau-bile nehh

...$weE+ 666... said...

acih gelap ker kamera ko yg kelabu asap ni filla oiii???!!! hehehe... smenjak ko pakai kamera mekah baru ko tu, pics ko dah tak berapa nak kebabommmmmm mcm dulu dah... ahaks! tapi takpe lah, kamera aku pun 6x6 gak mcm tuuu... huhuhu...

aku pun winduuu kat kasih. ko tu laaa, pemalas #1 nak hapdet fp... kena ada unsur2 paksaan dari aku baru ler ko wat satu entry... ha ah lah dah big girl sgt acih, sgt kiut ikat rambut cenggitu & very stylo dress up like that. i likeee... mmg calon menantu yg malatops, i tell u, auwww! *muahz*

apsal aku mcm terdengar suara ko sayup-sayup kat background nih tgk jerit, "mini cooper satu!" materialistik sungguh ko nih poms! *wink*

sue_haini said...

comel acih..grm den nengoknyer.,.aku nk wt rmbut cenggitu gk la..ahakss..

Filla said...

mas:gi PD dah lamer..gelap x bis2 lagik!hehe
ila:pasal belakon, tgk mak dier ar! ahaks!!
sue:haha..aper lagik..try lagik..
sweet666:zz,tu pon nasib aku nk bwk kamera mekah tu..kalo dak..haha..ko dgr sayup2 sbb mmg aku tgh jerit 'mini cooper satu!'
syuhaini: dah pandai blogging?heh, nanti aku nak link ko yer..

Siti Fatimah said...

suka nyerrr tgk muka acih majuk tue... cam tahan gelak je... so tomei hehehe...

happy2gether said...

Acih dah nampak besor dah kan? stylo lah aku suker dressing dia camni...syasya once in a blue moon jek nak ikat 2, tupon bibik kena bodek2 dia dulu...jap jek elok pastu tarik..huhuuuu....