Tuesday, November 03, 2015

Wedding.

Sabtu malam haritu kitorang gi wedding anak kepada kawan office aku yang paling rapat Kak Tie tu.. Terima kasih jemput saya.. siap dengan Wan and Atok pun Kak Tie jemput sebab Wan memang selalu jahit baju Kak Tie dari dulu.. dah rapat jugak ;)

Buat kat MAEPS jadi memang aku suka lah sebab dekat dengan rumah ;)

 Outfit Kak Pilla malam tu from @lovetulippe tapi ig dia private.. korang request je nanti dia approve.. banyak blouse dia lawa-lawa dan skirt bermotifkan pua macam ni pon ada banyak.. pitam nak pilih ;)

 Bersama mak pengantin, my laling Kak Tie ;) Aku gi teambuilding aritu kitorang sebilik.. Kalau badan sakit cakap je "Kak Tie, belakang saya sakit".... laju je Kak Tie urut hahaha i love u Kak Tie.

 Tengah tu Kak Shima now dah tukar tempat lain.. pon kawan makan sama-sama.. now dah pindah dah tak happening dah pagi-pagi time makan :(

 mish u Kak Shimot.

 Kiri tu penyelamat aku.. Kalau cuti dia selalu tolong replace tempat.. Thanks Aiza ;)

 Kanan tu anak kepada Ida.. dia sebaya Amaani beza sebulan je :) dia tengok gambar Amaani gi dentist terus takut dan tak miss gosok gigi hahaha

dia ni pandai posing jelita.. kalau nak snap terus muka jadi macam ni hahaha... senyum always tutup mulut sebab dah takde gigi.. Bibik lah cerita haritu dia gigit ribbon.. laju je Aleesya rentap ribbon tu.. tercampak gigi Amaani kat lantai.. bibik tengah iron baju.. dengar bunyi benda jatuh, tengok bawah "Eh??? gigi siapa ni?" hahahah

 Ni pun my laling jugak.. Atok suka bajet handsome. lepas snap gambar mesti minta phone sibuk belek muka sendiri omg Atokkkkk hahaha.. Wan muka bertambah bersih cerah je pakai Ellfie aummm suka lah tu... dulu orang ajak guna Ellfie kemain eksyen nanti nanti nantilahhhh.. 

 Boipren i dah botak hahaha.. now selalu aku gosok-gosok kepala dia.. garu-garu dagu.. meowww meowwww hahahaha.. kepala macam carpet.

 Ni banyak cakap, banyak perangai plak tu.. muka dah lah eksyen, suka carik pasal dengan Amaani.. dah lah sombong asyik gang papa je..

 Eh ramai pulak tumpang posing kat belakang tu hahahah
 Selamat pengantin baru Ayu and Husband

 Selamat Pengantin Lama ;)

 Kemain Kasih dengan jubah Wan jahit...  Atok bersama cucus.

Tahniah dapat menantu ye Kak Tie... makanan and majlis gempak sangat... 

Kenyang perut senang hati betul kitorang balik terus tido hehe


Love, 
Filla.

2 comments:

Reena Kamarudin said...

eh kak shima tu satu opis dengan saya sekarang hehehe

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Adoi... ngilu giler gigi mulut sume bulu roma naik baca part gigi tercabut tu.. hahahaha