Thursday, October 22, 2015

TAK PERCAYA? NAH TENGOK SENDIRI.

Hari ni Kak Pilla cerita lagi pasal Ellfie hahahaha... Korang bosan pun bosan lah.. Orang nak tolong bagi korang cantik.. Jangan lah marah Kak Pilla ;)

Ramai yang tanya kulit i jenis sensitif, dah pernah pakai segala brand yang mahal-mahal jual kat kaunter mall tu... tak yah lah Kak Pilla sebut brand dia ok? Korang pun faham-faham sendiri sudah.. Kak Pilla tak pernah janji apa-apa kat customer yang baru nak try dan takut-takut.. Cuma Kak Pilla cakap kita kena cuba, kalau tak cuba kita tak tau, Alhamdulilah ramai customer kita yang sesuai dan teruskan pakai Ellfie.. 

Sudahnya ramai customer kita yang dulu-dulu dah try macam-macam jenama dari yang mahal sampai yang murah sampai dah tak tau dan buntu nak try apa-apa.. Kak Pilla sebagai penjual dah tentu akan puji produk sendiri (Ellfie) tapi korang kena tengok sendiri testimoni dari customers Ellfie Beauty nie... Kak Pilla bukan cakap kosong semata-mata nak lakukan produk ;)

Cakap kosong berbuih-buih mulut Kak Pilla nanti korang bukan nak percaya pun hahahhaha.... Nah baca elok-elok dan tengok muka customers kita yang dah semakin cantik.. Ada 10 testimoni Kak Pilla share.. sila lah scroll ;)



















Sesiapa pengguna Ellfie yang berpuas hati boleh lah comment kat entry ni... Bagitau feedback you all selama menggunakan Ellfie.. Sebab ramai pengguna kita ni memalu nak share.. tapi repeat order kemain... Kedekut korang ye? hahahaha

Ok kepada yang nak tahu lebih details tentang Produk Ellfie Beauty boleh visit:


FB Page : Ellfie Beauty

Instagram: @ellfiebeauty

Berminat nak cuba Ellfie? Sila whatsapp 013-2755197


Nak buat duit? jom jadi dropship atau agent Ellfie Beauty, sila whatsapp 013-3962005



Love, 
Filla.

4 comments:

ijan said...

Hahaha. Tak kenal maka tak cinta.. tak try, mana nak tahu berkesan atau tidak kan. Kak filla, tak baik tau.. saya bukan taknak share, tak kedekut pun...dah share kat kak elly aritu..cuma tak keluar kat mana2 media sosial pun testimoni saya.. hahaha. Tapi tak kisah pun.. hehe

Ya, saya pengguna Ellfie start Mac 2015. 2 minggu saya pakai, kulit mengelupas.. mention pada kak elly, dia suruh proceed siap bagi contoh org yg kulit mengelupas... haha. Gituu.. dan saya pun follow je nasihat kak elly.

Saya tak sama dengan org lain... pakai sekejap dah nampak kesan. Hehe. Almost 3 bulan kot, baru nampak kesan..lepas mengelupas hilang.

Akhirnya, kulit ok. Makin sekata, pori mengecil, kurang berminyak kulit, jeragat pudar.jerawat manja2 pun dah lama tak nampak... saya paling suka cleanser dan night cream... sebab muka sensitif, so kalau pakai cleanser lepas tu rasa tegang muka...memang saya tolak. Tapi dengan ellfie, tidak begitu.. cewahhh.. saya dah byk kali restock loose item dengan agen.

Tq ellfie kerana sesuai dengan kulit saya.

Rizziela said...

cantiknya kulit depa

Mummy MM said...

Bestlah tengok kulit orang makin lama makin cantik.

http://angellovesoldier.blogspot.my/

Norliana Abdul Rahman said...

Ready stok Ellfie. Free delivery setiap hari seluruh Malaysia. Whatsapp 012.293.7670