Thursday, November 27, 2014

BOLEH COD THEKASIHSSHAWL AHAD NI DGN HARGA ISTIMEWA.

Koranggggg 2014 dah nak berakhir... Lagi sebulan kita akan masuk tahun baru.. Tahun baru so kenalah berwajah baru kan kan... So hari ni Kak Pilla on behalf of Moon nak ajak you all beramai-ramai turun Globe kat Jalan TAR sana.. Ada jualan murah giler giler giler sampai tak boleh dipercayai ;)

Siapa tengah cari kain nak buat langsir jom ke Globe Sarah Hughes.. Cakap yang korang ni followers or readers Moon dan korang entitle untuk beli kain langsir dengan harga murah..  

Korang akan diberikan badge ni so nanti dapat lah discount tu :)

Kalau ada yang tak tau.. Kak Pilla, mana Sarah Hughes Globe tu?

Tu dia Moon berdiri di hadapan Sarah Hughes Globe ye.. So nanti pegi carik pastu serbu tingkat 7 ok?

Kenapa Kak Pilla excited sangat??? Sebab Kak Pilla dan rakan-rakan blogger (Sepet, Ceera dan Atie Tart) akan turut serta berada di sana ;)

Kak Pilla akan jual TheKasihsShawl pada 30 November 2014 (Ahad)... Sale tu 29 dan 30hb actually.. Tapi siapa nak beli TheKasihsShawl boleh datang yang hari Ahad ye.. Kak Pilla ada kat sana SATU HARI sahaja.

Apa yang bestnya kalau beli TheKasihsShawl hari Ahad kat Globe tu??? 

Dah tentu Kak Pilla akan bagi harga istimewa masa tu nanti.. dan bukan shawl 4 warna ni je yer.. Ada banyak lagi warna lain.. Specialnya sebab warna-warna tu Kak Pilla takkan jual kat blog dulu.. Kak Pilla memang sengaja nak rasmikan warna baru pada 30 Nov (Ahad) tu di Sarah Hughes Globe hehehe.. Dan time tu Kak Pilla akan jual jugak Satin Silk Shawl yang ai tergila-gila tu.. Baru tengok Kak Pilla pakai 1 kaler je kan? Ok masa tu nanti akan ada banyak lagi kaler lain untuk Satin Silk Collection by TheKasihsShawl dan pasti lebih murah ;)  So orang-orang dari negeri lain yang memang ada plan nak turun Jln TAR boleh lah datang singgah :)

So siapa takde kerja boring-boring lepak rumah, meh lah turun Sarah Hughes Globe hari Ahad 30 November ni ye.. Boleh beramah mesra bertepuk tampo.. 


Date
29 dan 30 November 2014 

TheKasihsShawl : 30 November (Ahad)

Venue
Lvl 7, Sarah Hughes Globe Jalan Tuanku Abd Rahman Kuala Lumpur 

Time
11 am - 4 pm


Jumpa di sanaa sanaaa sanaaaaaaaaa!!! 




Love, 
Filla.

1 comment:

Gieyana said...

Menarik..:)