Tuesday, November 27, 2012

Kalau nak kulit gebu macam Sepet...silakan..

*sticky post*
*please scroll down for new entry*

Sekarang ni ramai betul orang jual Collagen lah, Vitamin C lah.. dan macam-macam lagi pil untuk kecantikan.. Nak makan tu boleh.. sapa cakap tak boleh.. tapi korang kena make sure apa yang korang makan tu betul-betul supplement yang baik untuk tubuh badan dan tak memudaratkan ok.. 

Aku bab-bab kesahihan sesuatu pil tu memang aku amik kira.. sebab aku takut nak main hentam je telan macam-macam.. kang dah mudarat ko nak tolong? tak kan? So meh ahkak nak perkenalkan korang semua dengan satu produk nie.. 

FELLINA VITAMIN C + PURE COLLAGEN (5000 MG)
Ye itu bentuk pil dia.. ada 30 bijik pil dalam satu kotak.. korang boleh makan 1-2 biji sehari.. kalau ada duit lebih sikit boleh ler makan 2 biji sehari.. tapi kalau nak jimat cermat.. boleh makan 1 biji sehari.. cukuplah 1 kotak untuk sebulan.. 

Semua pon tau kan.. Vit C ni penting untuk badan.. untuk kecantikan... apatah lagi Collagen.. sapa tak tau.. semua tau.. tapi ada semua orang nak makan? Orang yang pentingkan kecantikan tubuh luar dan dalam je yang makan collagen dan vitamin C nie.. kadang bukan apa.. kebanyakan collagen berbentuk serbuk kan.. nak makan tu hampir tersedak jugak lah.. so kalau yang bangsa tekak mengada macam tu elok sangat amik yang jenis pil macam ni.. ko telan je ngan air.. habis citer.. Oh ye ia selamat jugak untuk wanita mengandung dan sedang menyusukan bayi.. 

Dos Dan Cara Pengambilan:
Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur.  Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyahtoksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan vitamic C ini.

Kandungan/ Bahan Utama:

1. Kolagen Marin/ Kolagen Asli
Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/ sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

2. Glutathione
Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda-noda hitam dan pigmentasi.

3. Vitamin C
Membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel-sel baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

4. Ekstrak Sitrus
Mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi/ jangkitan kulit.

_______________________________________________________________________
TESTIMONI dari pengguna Felinna Vitamin C + Collagen

Semekom kak Filla. Ini pengalaman saya sendiri tau. Saya baru je makan Felinna Vit C ni seminggu, tapi dah boleh rasa perubahan dia. Walaupun saya suka snap gambar guna camera 360, tapi kali ni saya tak pakai dah. Jadi boleh perasaan kegebuan dia lebih terserlah *puji diri sendiri, hiahahaha* Gambar sebelum selepas.Gambar sebelum tu, yang tak edit. Yang tak mekap, Yang tak guna camera 360. Yang original. Kak Filla pernah tengok kan muka saya depan-depan jadi Kak Filla tau. memanglah tak floles mana. So so je. Bila makan Vitamin C Plus Pure Collagen ni, sehari makan result macam seminggu, seminggu makan?? Haaaa cepat kire..Best sangat tau. Akak kalau nak sila order kat saya. Terima Kasih =P

Kulit agak kusam (Before)

Kulit sekata dan cerah (After)


Korang kenal siapa Sepet? aishhhh takkan tak kenal kot... fofular tuuuuu... muahahahha.. Aku few times jumpa Sepet nie.. kulit dia ok.. tapi katanya now bertambah ok... malu lah dia nak mengaku now dia makin cantik *matakeatastangandidada laaahhh sangat* hahaha... yang aku kenal dia ni memang suka try produk.. lagi-lagi yang untuk cantik-cantik nie... soon maybe this week aku nak gi jumpa budak nie.. nanti aku snap focus kaw-kaw ada pores ke takde ;) 


HARGA:
SEMENANJUNG - RM85
SABAH/SARAWAK - RM90
(FREE POSTAGE)

Reg. No: ULUKM/1542/12
Halal Ref. No: 150127-PR

-

-

-

Sila CALL or SMS or Whatsapp:

SEPET : 012-2678134

Email : sepetsshop@gmail.com


6 comments:

Cik Puan Kocik said...

memang gebu kulit si sepet nie...shumeeellll

emy said...

besh nyer dpt kulit gebu cam sepet tu...huhuhu

Unknown said...

Ye la..comel! Suka tgk modelnya!

mam_mya said...

boleh kecilkan n terus tutup liang roma yg terbuka tu x?

sharifah rosidah said...

Dia ni dah memang cantik....kulit pun bersih.

Sekarang tengah pakai felinna inch loss dia...yang lain belum cuba lagi.

Anonymous said...

hari tu bc blog sepet ni.. dia ckp pkai produk SNE.. beutskin tu.. mana satu btul ni?