Monday, February 20, 2012

MANGSA COLEK..

Pak Radie join berbasikal HotFm tu... Ahad pagi... hehehe... aku pon ada plan tersendiri gak.. hahahah.. memang serious tak leh blah.... dari malam tu aku dah plan nak breakfast ngan Anny sayang bucuk tu.. tapi ugut anny suruh dia amik kat umah PIL.. wajib!

hahaha... nasib dia sayang kat fillanie.. suruh fillanie buat wake up call.. aku tekulat-kulat mengantuk terus call..

Filla: Annnyyyyyyy bangunnnnnnnnnnnnnnnn.. dah bangun blom? (aku time ni pon bangun tak bangun)
Anny: Ermmm baru je bangun
Filla: Anny, kalau tak mandi, cuci muka gosok gigi je boleh ke?
Anny: tak boleh doh.
Filla: Bukan orang tau pon..
Anny: Orang tau okehhhhhhhhhhhhhhhh.
Filla: Ok bai.

pastu terus bangun mandi siap... bila anny sampai je terus cakap kat MIL nak kuar sat.. ok silakan.. terus lompat masuk kereta... bila lalu depan round about.. kena berenti sebab orang berbasikal tengah pusing roundabout..

Filla: Annnnnnnnnyyyy, Radie mesti ada.. cepat cari mana satu dia (sambil mencari)
Anny: Dia mesti depan sekali.. tak pon last sekali...
Filla: aku tatau dia pakai baju apa.. jap cari jap..
Filla: Annyyyyyyyyyyyyy.. tu Radie.. bukak cermin cepat jerit nama dia cepatttt (tekinja-kinja)
Anny: RADIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

gila suara jantan keluar.. terus Pak Radie pandang.. padahal jauh gila.. dari traffic light ada lah kitorang barisan ke 4-5 macam tu.. hahahakkkk.. terus Pak Radie pandang sambil lambai-lambai.. kah kah kahhh... anny buat cita lawak.. dia cakap a'ah.. memula memang dia lambai sengih.. sebab dia ingat aku je.. sekali dia nampak kau kat sebelah terus tak tenang hidup dia cycling... cemana bini aku boleh telepas.. hahah.. asal dengan Anny je aku telepas.. hahahaha...

alaaaa.. breakfast je kot? kennot meh???? 

pastu bergaduh lagi dalam kereta..sebab tatau nak minum mana.. KJ?? gila kau.. jauh ok.. Shah Alam.. eleh, apa kelas..amik aku jauh-jauh.. tetiba minum dekat-dekat.. no no nooo.. dah penat betekak sekali tetiba sampai kat empire.. ok bagus.. diam je dua-dua..

La-Bodega.
muka paling anggun... sib baik mandi.. hahahah... tapi buh bedak ngan eyeliner je.. sebab ingatkan minum kat mamak je.. huahahahaa... 

si saiko.. gambar ada 20, semua dia delete.. yang tinggal ciput je.. dia takut sebab dia kata aku blogger.. nanti aku jaja muka dia... eleeeeeehhh macam tak biasewwww plak yewwwww.. 

sebab masih berdiet.. taktau apa nak order.. omelette macam ok lahh.. ok aku order nie.

si saiko ni gila salmon.. breakfast makan salmon.. kalau laki aku... CONFIRM muntah.. hahah.. eh tapi aku dah pandai sikit.. sedap ok sebenarnya salmon nie.. bawah salmon tu ada telo rebus tak bapa nak masak.. ermmmm sedap.. 

saiko.. asal aku snap.. dia nak tayang kuku je.. lawa ke kuku? 

latte and long black coffee.. latte aku pahit giler.. oh tak prasan ada sugar tepi tu.. hahahaha.. cenggini lah owangKG .. anny tak pe.. dia dah paham ngan fillanie.. dia tak penah gelakkan kalau filla blur ke.. fillanie lems ke fillanie sesat ke... baik kan dia???? dia tak gelak.. tapi dia GELENG KEPALA je.. auww comel.. 

T__________T

i lap u anny... *geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* 

Anny pelik sikit dari orang lain... aku kenal dia dari dia merangkak.. eh? hahah.. dia pelik.. sebab dia tak macam pompuan lain.. dia GAGAH ok.. ada team futsal.. team dia semua ala-ala jantan.. ko pempaham jelah yer.. tomboi gitus.. tapi anny pompuan.. tapi bertenaga jantan.. sekali dia sepak bola... bedesuppppppppp... meletops-letops bola.. hahah.. so kalau dia main futsal ngan aku.. dia terpaksa jadi lemah lembut macam ai.. hahahahhaah... 

pastu dia gila coffee.. ko bagi lah dia apa je jenis coffee.. kejap je.. licin.. aku taktau tekak dia bangsa tekak apa.. panas mendidih pon selamba.. aku toleh sana kejap.. aku toleh balik.. dah habis.. hahaha... (masa ni aku kena sembunyi air aku takut dia sedut) hahahha.. air masak pon selamba je minum banyak-banyak.. sebab tu kulit dia cantik kot.. 

bab kerja lagi lah.. ke hulu ke hilir driving utara selatan timur macam takde apa je utk dia.. orang GAGAH lah katakan.. sebab tu Pak Radie selalut 'tercabar' ngan Anny.. hahahha... competitor ;)

mangsa colek

eh bukan.. ai rela dicolek.. heheh..





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

14 comments:

Aya Ariel said...

muahahah..ingatkan amaani debab kena colek kat wan kaa...wat nenek kaaa..

wat suspen jerk..

pandai korang carik kawan sama selim melim

Mak Wardah said...

Volunteer to be kidnap, cute.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

filla baru color rambut lagi ye? jangan kata original pulak..hahaha..muahaha..habisla lepas ne nama i kena block dari fillanie

NenetPenne (NP) said...

ha ah, kulit anny cantik..mulus jer...

Anonymous said...

sallam, hye kak filla..
luv to read ur blog.byk info..
ni nak tanye sumthing.maybe laen dari topik "mangsa dicolek ni"..hehehe

hm, nak tanye service pak ratno yang bandung tuw ;)
kalu just nak guna khidmat die untuk satu hari, means, dari pagi sampai malam, berapa ea dia akan charge. sb kak filla kan pernah amik service die kan, just nak tau estimate charge jew..
saya berdua jew nnti, so..ape suggestion kak filla utk jenis kenderaan sewa ;)

sowy..first timer to bandung ;)

Filla said...

aya: tak selim sangat aaarrr..

mak wardah: a'ah ai volunteer ;)

mama amana: hahahah ada lampu kaler merah lah tepi dinding tu.. memantul..hahahaa

NP: yup agreed.

anon: sekarang ni charges per/day.. rasanya below RM150.. (smua dah include, segala minyak dan bla bla) boleh guna pak ratno sehari pon takpe.. pagi subuh gelap sampai subuh pon boleh ;) call him yer.. +6281322887474 sebab call lagi senang.. terus deal directly.. bagi date siap-siap.. dan dia suggest lah transport yang sesuai utk bawak 2 orng je..

Anonymous said...

tq kak filla..really appreciate it.. sayang kak filla nie ;) hehehe.

Syahida Norzali said...

kawan2 akak ni mmg cantik jelita mcm akak ke?.. hehehe..

Syahida Norzali said...

kawan2 akak sume cantik jelita mcm akak kan?hehehe

my everything said...

muke n kulit sangat cantik!!!! dua2 orang cantik!!! kurus slim elok je badan tabikkk

Anonymous said...

dear filla,

i suka tengok handbag u dalam post u ni.
kalo u tak kisah,,u pakai handbag apa yer..

thanks filla

Anonymous said...

opps lupa plak nak kenalkan diri i.
nama i kasih mariyam.

Filla said...

kasih mariyam: auww kasih jugak.. bestnya.. apa soalan? handbag? oh tak nampak penuh pon cakap lawa? hahaha.. tu braun buffel ;)

Anonymous said...

dear filla..even tak nampak penuh tapi ia tetap nampak menarik....

kasih mariyam