Friday, November 26, 2010

HIBURAN HARI INI

wahhh menjadi-jadi hapdate blog... ko tengok time aku malas kang.. satu minggu satu jek entry..hihi.... entry ni plak nak mangadu damba ke domba ke ntah ler... yang penting hari ini tak lah indah seperti hari jumaat lain yang biasanya indah..

hari ni mak pakai baju kurung dark blue ada bunga-bunga purple.. ayu jer rasa diri ini... siap terajin sikit pagi tadi.. buh eyeshadow ikut bunga baju.. kalau ikut hari malas.. eyeshadow pon takde.. terus eyeliner.. hahahakkkkk..

siapa kenal aku memang tau cara aku kalau bejalan.. kiri kanan memang tak tengok.. tau lajuuuuuuuu jer... tak reti lah jalan slow.. pastu al-kisahnye lah tengahari tadi nak balik umah... maka berjalanlah daku dengan pantas bak halilintar membelah bumis..

jalan laju-laju, tak pandang kiri kanan atas bawah.. pandang depan jer straight... pastu tetiba hamek ko.. mak buat free show u allssss... tegelincir kat carpark... kan lantai simen.. rupanya minyak hitam kereta sapa tah yg bongok sangat... ayat kampung yang keluar ialah "oh p****t mak kauuuuuuu".. ok aku admit aku gadis kampung.. kalau yang melatah OMG OMG OMG tu sajer jer nak poyo.. hakikatnye tidak :( kalau mak aku dengar aku melatah tadi, konpom kene cili... 

split ok.. splittttttt!!! nasib kain tak koyak.. lutut kanan rebah menyembah bumi.. dengan pantas toleh kiri kanan depan belakang.. legaaaaa tak de orang... kalau ada tadi, dengan pantas belakon pengsan... umur dah 30an pon leh jatuh lagi.. tu lom aku recall citer 'asik jatuh' masa umur 19 tahun... huhuhuuuuuu... eh lepas jatuh tetiba terngiang-ngian lagu 'kenangannnn manisssss aku dan dirimuuuuuuu.. berdua daa daaa daaaa daaaaa'.. *lupa lirik* naper suker berimaginisasi berimaginasasi berhalusinasi berangan ah?


ok lega rasa dapat mengadu-damba-domba... 


p/s: kengkawan, berhati-hati dimana saja anda berada 




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

13 comments:

Mama Awisy said...

akak! saya gelak sampai lap air mata ok!

ChentaHati said...

filla tak amik gambar ke masa jatuh... hehehehe... ya ampun, sori!!!

rozie rahman said...

salam kenal...kite pun kerap gak terjatuh..tp bukan tergolek la,jatuh terpelecok,sakit leh control,malu tu rase tebal je muka!!!hahahaha..

p/s : kite pernah 2-3x terserempak akak kat parking kete blakang opis..ngeee~

Mohd Rossaidi Bin Ab Karim & Siti Nor Hanis Binti Saleh said...

iyer ker..berhati2 yer...nasib takde orang yer

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

hihihihi..x dpt nak bygkan lah mcm mana muke akak kaver cun...hhuhuhu

x per kak jji org x nmpk..klu akak bwak ank akak kompem dah kena gelak..

peace kak!

Ain said...

Teringat member yg jatuh tergolek kat depan TV3 gara2 hujan..adehh..dahla dapat malu..dapat sakit pulak tu..

JMR said...

HARUS BERHATI-HATI NIH...HAHAH

nazirah said...

hahahaha !
sakit perut gelak adoiii

KaYraKamaL said...

hakhakhak......
tah2 ada org npk kot kak....
kalau sy, pas jatuh tu...
wat2 merangkak cari kunci kereta....

mannira said...

fila tak sakit badan ke...org ritu jatuh...tak tgk kiri kanan gak...terus bgn..balik rumah br terasa sakit badan..sebab kita menahan bdn jatuh kan...uihhh...

pink said...

SAYA SUKA BLOG AWAK LA!

:D

http://pink-lalala.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

Yati Ali said...

ya Allah filla, akak gelak sakit perut ni..maaf ya...kelakar betul..

hamzah ian said...

haha..

btw cantik header kamu