Tuesday, October 19, 2010

Jalan-jalan carik Laicikang..

tajuk kalau dah mcm tu.. confirm aku free giler nak mengupdate blog..huahahha... ada lah gambar seketul dua nak masuk dlm entry nie..


top: topshop
cardigan: topshop maternity (hehe.. see? jimat kan??)
legging: zara
bag: roxy
shoes: cotton-on

haaaaahaaaa... ok tak bajet bagus letak nama brand? ada few bloggers ok jer state nama brand? ke poyo? ok ok okkkkk aku tak buat lagi... ke korang nak tauuu jugak.. huahahaha...

 sebenarnya nak makan laicikang kat satu tempat peberet kat area umah mak aku tu.. selalu takde rezki..asal aku balik sana jek... konpem kedai tu tutup.. apahal ah? tensi mak tau.. last-last mkn gak lecikang tp tempat lain.. kurengggg sedap.. manis tahap gaban..

masa nak snap gambo nie, apak aku dah tarik abc tu.. aku boleh tarik balik... "kejap kejapppp.. nak amik gamba dulu".. huahahah.. bapak aku siap boleh geleng paler.. "ko kenapa abc pon nak amik gamba?".. huahahahahha.. dan jawapan aku "i'm a blogger okehhhh bloggerrrrrr!!!".. huahahhaha... Pak Radie ko rasa nak penyepak aku kat situ gak agaknye..huahahha...

ni Amaani udak otak... dah tau dah ibu jari tu apa.. dulu dia main jolok jer penumbuk masuk mulut.. skarang dah sopan skit.. masuk ibu jari jer.. nyot nyot... srett.. sretttt.. melimpah airliur.. tak concentrate mak ko bawak kereta asik nak mengelap air liur ko jek... tulah.. time peknan mak ko mengidam nak makan kat VS TIAP TIAP HARI.... apak ko buat derk jer.. ni lah hasil nye...

Wan panggil dia Otak... Otak.. Otak..... boleh tak??? dah mcm Zombie Kampung Pisang dah..
Otakkkk Otakkkkk Otakkkk Otakkkk Otakkkkkk...





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

11 comments:

mummy_ayu said...

ada la plak mcm zombie kampung pisang..otakkkkk...lawak tul...
sama ngan hubby aku...marah..semua nak amik gambar..bloger la katakan...kena cari bahan nak update blog..he he he

Liyana said...

comelnya dia isap jarik.. ;)

Nine said...

hahhah amani lg cumelll otak....yahoo

Shinnaz Ahmad Rasid said...

ada pulak otak? punya comel tuh! filla. I suka u letak nama brand tu. untuk makluman je. tak kisah pun. Tapi I suka. kalau I berkenan I boleh beli. :p

Kniedaz said...

kejap je dah besar..comel ^_^

SURIA AMANDA said...

comel la amani..jangan panggil mcm tu...seram bunyi eh..

Sue said...

hihihi... seram bunyik nye kan?

rumah ur mom tu yg kat sebelah akademi audit tu ke? cantik.. kalau g sana slalu tgk rumah2 situ

ChLoE said...

Budak jambul dah jadi budak botak hehe. Siyes comel...paling gerammmm tengok ketul-ketul die tu.

Cik Hanis said...

comellll...

Cik Bambam said...

hahahhaha..kelakar2...otakkk otakkk..otaaakkk..almaklum ler..teman xde SPM..hua2...

Filla said...

sue: a'ah dah dekat dah tu..bandar enstek..
korang: otakkk otakkkkk otakkkk..seram ker? hahah