Friday, May 07, 2010

Saya bukan Along.. Saya cuma Nak Mintak TOLooonngggg....

Hai kalian yang tersayang...

how's your friday?? ok tak? aku ok.. sebab jap lagi nak join orang makan lontong.. dah lah muka tak malu... datang bawak prot boyot jer.. huahahah... Mak Buyung harus diutamakan....

aku ni suka nawww mintak tolong kan? oh ye, appreciate sangat pertolongan sayang-sayang semua yang bagi info pasal nak tukar URL ke tidak tu.. dengan pertolongan sayang-sayang yang pasal mana nak carik berukband/internet masa pantang nanti.... ;) tq tq!!!

ni lagi sekali nak mintak tolong... huh bosan ke? hahahha... sesape yang sudi nak tolong Fillanie boleh lah yek? Actually Fillanie nak dapatkan info.. kat mana nak celebrate Mother's Day this year????? yelah haku kan secretary dalam family? haruslah.....

Tolong saya:-

1. Saya dapat arahan nak dinner Ahad malam sempena Mother's Day...

2. Saya dapat arahan suruh carik Hotel / Restaurant sekitar KL....

3. Saya dapat arahan kalau boleh tanak buffet... sebab semua perot kecik kecuali saya... *sedih*.. tapi kalo takde, hantam jeklah buffet ke apa ke..janji makan!!!

4. Saya dapat arahan kalau boleh nak course by course meal.. yang ada pembuka selera+main course + pencuci mulut bagai tuhhhh.....

5. Saya dapat arahan suruh carik cepat-cepat.. nanti semua tempat full house.....

6. Saya dapat arahan, eh sudah-sudah lah.. asik kene arah je.....


So, saya menebalkan muka disini... kalau ada sesiapa boleh memberi info kepada saya.. saya angkut dia sekali pegi makan... hahahah pecaya ke?


sekian saje,
Saya bukan Along





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

JMR said...

best ni kalo dpt tlg..leh diangkut makan free gk..huhuh

theneverendingstory said...

sy ni silent reader jer..ad blog tp tkde pon story hehe..smlm br je lps mkn di AMARIN HEAVENLY THAI ...so far besh la ..kami smbut advance mothers day..makanan kene dgn selera tekak...ad private room lagi..slalunya dinner dia charge room tuh 100..but sbb mothers day dia bg 50 je..cube la mkn di sana..mostly masakan dia mmg Thai ..sedop2 belaka..lps tuh bilik kami pilih tu name Ayyyutahaya muat utk 8 org..kene booked dulu kalau nak..bilik sgt selesa..sebelah bilik ad smooking room.yg mn siap ad kerusi urut ..bilik ni mmg FOC..so jgn risau...hehe..tuh je la idea sy..hrga mknnan mmg ok tkla mahal sgt :D..

refer link ni utk contact number
http://www.seacuisine.com.my/cms/restaurant.aspx?rid=2

Sue said...

kalo ada sape2 tau tu tlg la inform jugak. bole gak aku tau. ehehhe

sorry filla, tak membantu pon.. nk minta bantuan kongsi sama lagi ada..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

filla aku pun tak dapat membantu, sebab aku jarang sambut mother's day. mak aku kat kampung. huhuhu so sorry

cikayin said...

cheng ho ..dah try? chinese food baru la mcm course by course kan ;)

Faramin said...

Tryla ar rawsa di jln damai if u guys suka dengan arab taste.

free font said...

salam kenal 0_0
I proud of you.

NUNU EERA said...

hepi mother's day utk kak filla..;)