Friday, February 05, 2010

PENEBAS BULU BUAT LELAKI....

Baca? penebas... ngeri tak? mcm penebas rumput plak..hheee.. idokler... sian kat Pak Radie tu haah... dah 2 tawun kot asik citer ke'best'an pakai shaver yg guna battery.. guna shaver gilette (tul ke?) yang pack skali 5 batang kaler kuning tu tak bagus katanye.. (padahal itu gak yg ko dok beli).. dan itu gak yg mak tumpang sekaki shave bulu kaki.. auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww... segan citer kat sini..hahaha.... malas ler aku nak guna yg pompuan punyer shaver tu... guna yg lelaki punye aku tgk ok jer? dia tebas baek punyer jugak.. so blasah jer!!!

eh tp prasan tak, utk org2 peknan, biler pegnant mmg bulu kaki ngn bulu ketiak lambat tumbuh eh? tebantut ke apa??? hahahah.. nak tau, cuba try pregnant...

oh sambung balik story, hari tu beli groceries kat carrefour, pastu aku ni kaki dah nak tecabut, pinggang dah sakit, letih nak mati... Pak Radie leh singgah plak kat kaunter shaver2 nieh.. mak buat bodo terus blah... penat okeh!!!! tp aku ni kan mcm nie.. slalu buat tatau, buat tak nampak, tp jiwa mak alert okeh... mak peratiiiii jer dari kejauhan... sian laki aku, dok usha jek shaver.. tp tak beli-beli... tp keluar duit utk aku mcm senang jer.. utk diri sendiri macam susah.. betapa mulia hati dia? so apa lah salahnya sebagai seorang yang berhati mulia mcm mak nie, belikan lah kat dia... sibuk nak shave janggut kambing dia... sbb dia ckp kalo guna mende tu.. nanti menggalakkan pembiakan bulu-bulu tu.. lagi rata tumbuhnye kelak.. ewahh ayat mak disitu.. hihihiikkkk...

nah, amik ler pa..... ikhlas nak bagi nie... b'day awak pon lambat lagi, anniversary pon lambat lagi, CNY jek nak dekat.. x pe... x semesti kene tunggu special day utk belikan apa-apa.... Alhamdulilah dah berubah fillanie skarang, dah tak kedekut dah.. hihihi...

aku tanye gak promoter tu... mana shaver paling bagus.. dia kata Panasonic ni paling mendapat tempat di hati jejaka-jejaka Malaysia nie... pastu aku siap tanye, leh tak guna ni utk shave bulu kaki? huahahahaha.. dia ckp tak boleh lah kak, akak belilah yg nie *refer pompuan punye*... eh takpe takpe.. saje gurau..... aku tanye lagi, kenapa Panasonic ni yg bagus? SA tu cakap, sebab kalau akak beli shaver nie.. dia datang satu set ngn ni skali.... (refer gambo bawah)

apa plak menatang nieh????? "PENEBAS BULU HIDUNG"... ah???? pon ada ke? bulu hidung kene tebas ke? budak tu cakap 'iye akak, sbb bulu idung lelaki ni kadang panjang sket..ada gak selai dua kadang tu tekeluar'............ oh baru lah aku tau.. tak penah pon Pak Radie citer kat aku? SA tu ckp kadang orang selalu gunting or cabut jek... oh mcm tu ke? pastu mak tanye lagi.. 'Eh, tak sakit ke guna nie? jolok je? dia cabut ke dia cantas/tebas?'... budak tu kata 'dia tebas kak, gerenti tak sakit punye.. tatau ler kalo husband akak menjerit-jerit plak dalam bilik air'... huahahah... pecah perot mak gelak kat situ.. itu jerit lain dah tu.................. sembelit namanyer!!!

nah tgk tu.. berani ke nak tebas?

oh itu sajer, apa lagi pegi lah dapatkan dipasaran, belikan utk suami atau boipren... mesti bertambah sayang.. harga baru RM99... sekian...


p/s: pak radie ckp lom guna yg idung tu.. takut nanti bersin.. ermmmm...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

13 comments:

ratna said...

walaupun penulisan awak kelakar..tp rasa touching pulak. awak telah menggembirakan hati suami awak.

azdra-azdra said...

bagus! bagus! bagus!

ko telah memberikan aku satu idea bernas utk apa yang nak diberikan kepada En Zaki for belated bday present..

bagus! bagus! i loikeee... nnt klu aku dpt pujuk kie gi pjaya.. aku call ko k..

C!kpuanmuda® said...

setuju bab kalo preggy segala bulu jadi lambat tumbuh.. haha

ngeri bab nak menebas bulu hidung... sekali dia tertarik, pergh!! hazab!! ;p

nasazfrog... said...

uhhh zaman dah canggih dah skang segalanya ado...

cikayin said...

kah kah kah..sungguh kelakar mambaca entri fillanie ari ni..sampai teruja untuk komen..

nk tambah info ni..2nd gadjet tu bukan saja sebagai 'penebas bulu idong' tapi 'penebas bulu telinga' juga...

credit:
http://www.panasonic.com.my/web/productssolutions/healthbeauty/personalbeautycare/menshavertrimmer

p/s: terus laju bukak web panasonic

Unknown said...

bagus betul ko ni filanie....apa2pun sekali sekala kita memberi apa salahnya kan....dah banyak sangat kita menerima ..x gitu filaa..

Lenny said...

erm.. seb baik ko sedar kehebatan laki ko tuh... betapa sayang nyer dier kat ko.. ehehhehe..

menarik adiah ko ni..... tapikan... ko selamba je ke shave pakai lelaki nyer? bleh erk?

aku beli yg pompuan nyer... epilator... dier cabut2 skali bulu2 kaki ko tuh.. lagik lama la tahan.... takkan ko nak cabut satu2 pakai tweezer plak kan?

bila cabut.. lagik ler lambat tumbuhnyerrr..:D

Unknown said...

lagi aku tak guna shaver. beliau guna gunting cantas janggut, misai dan bulu idong! tapi time nak cantas bulu bawahhhh pandai plak kebasss shaver aku! kiranya dlm rumah tu aku yg ada shaver! bukan laki aku!

tapi aiii pon okkk jer pakai shaver 5 batang 1 peket tuh. yesss bebeh. harus lah yang kuning tu, sebab tu je paling murah! ok lah tuh takat nak tebas bulu kaki..ketiak dan lain lain apa lah sangat kan???

mannira said...

ooiitt org gelak mcm org gila ok depan pc ni...

bagus gak idea ko kan..fila..b'day laki org dah dekat ni..raya cina valentine..sekali harung...ha..ha..

org suka tang penebas bulu idung sesuai utk laki aku...RM99 je ke...nanti org cr..tq fila..

JMR said...

kena request satu nih..cam best jer

Diana Ishak said...

gamba ketiga tu macam dildo sekali pandang..kussss semangat.

Yann said...

Nk beli gak r fila, wat adiah besday.. Kat mane beli ni. Carefour erh?

A m m i said...

time kasihlah for the idea..
aku leh kasi mende alah ni kat laki aku time b'day dia nanti..