Tuesday, December 29, 2009

business kecil-kecilanku....

dah lama saya tak cerita pasal framekasih kan?.. yerlah sbb tanak ler tamak haloba sana-sini nak update.. dah tentu2 saya dah ada blog khas tuk framekasih

tp tah kenapa, malassss giler nak update blog yg tu..hahaha... aku kan bukan jenis multitasking nieh... tp business masih lagi berjalan mcm biasa.... terima kasih kepada yg masih tidak putus2 meng order dari kami.... meh story sket....

dalam bisnes, tak kira kecik ke besau ke.... saya mementingkan customer saya.. takutttt sgt kes-kes terlambat deliver.... tp kene lah bijak menghandle keadaan... bukan tak pernah ada prob... adaaaaa ok!!! tp takkan nak citer plak detail2 kat customer kita? saya selalu meletakkan diri saya di tempat customer saya... customer bayar duit utk produk yg mereka nak... so itu satu amanah... saya cuba sedaya upaya utk tidak menghampakan amanah... kalo kami kata 2 weeks, InsyaAllah 2 weeks lah siap.. tp saya mesti akan ckp 'InsyaAllah kalau tak de apa-apa masalah'.. yelah... bukan semua yg kita rancang tu berjalan mcm yg kita nak.. kadang out of stock gak barang-barang... tp itu masalah kita... bukan masalah customer pon... masa tu lah saya agak panik dan murung kejap... kadang masalah saya nak ke post office.. kadang masalah saya nak carik kotak nak bungkus frame-frame tu... erghhh macam-macam gak.. sian kan? baru bisnes besar kuman jek... orang lain???? yg bisnes gah2 tu? lagi ler pening agaknya....

macam saya lemau dan loya dan tak larat sbb preknan ni kan... sampai hari ni saya tak bukak laptop kat umah.. tak penah check email...hahahah...bayar internet bodoh2 jek tiap2 bulan... sorry yer.. nak harap pak radie.. dia serah kat saya bulat-bulat pasal email2 tu... sbb kalo ko tgk ler tahap kebizian pak radie tu.. leh pengsan ok... so saya mengambil kesempatan ini utk mengucapkan terima kasih byk2 utk Pak Radie kerana dia lah yang sama-sama bersusah senang bersama saya selama ini.. wahhhh gelissss..hahahah.... kadang dia dah 24 jam tak tido.. terus sambung buat frame lagi... sbb dia tau, aku ni main order jerk dia.. bila tak siap on the date yg suppose kene siap..aku membebel2.. pressure2 dia.. ckp nanti customer tak percaya.... bla bla blaaaa.. heheheh.... aku kan bertih... sorry!!!!!....

kadang tu ada frame yg saya lupa nak snap dulu.. terus deliver jer... jgn kecik hati yeh kalau tak de frame2 tu kat blog framekasih.... dah wrap... takkan aku nak bukak plak!! hehehe...
tu jerlah kot... gambar utk framekasih ada... tp kat pendrive kat umah plak... nanti ye para customer ku yg penyabar... haha.... ada masa i update blog framekasih yek?...ni baru lepas wrap utk pos ke sabah... sabar ye cik anas!! saya pos hari ni jugak!!!!

EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

4 comments:

cik anas said...

salam,

hahah..sy saje je tanya tuh kak filla..sori buat kak filla kelam kabut plak..actually tak rush pon..hoho.tqvm anyway..

p/s-wah..glemer skejap nama kna publish..hahah~

Unknown said...

fiza dah pomot dah frame akak.. semua yg tengok frame tu mesti berkenan..

tQ untuk frame yg cantik tu.. =)
smoge business akak makin maju..

Anonymous said...

kak filla..lame x wat citer psl acih..rndu la nak tgk acih..huhu..

Yann said...

btol btol.. lame dah x tgk picca acih.. since tau u peknan rsnye.. Dah xmo bergambar ke dia? Windu nk tgk dia..