Tuesday, November 25, 2008

MBSA Race...

well... hari sabtu 29 November 2008 nie.. fillanie telah menterjebakkan/diterjebakkan diri utk join race nie.. huhuuu..matilah aku!! nie sumer Pak Radie yg salah.. memula dia just inform jer yg this coming saturday dia nak masuk race.. so aku ok jer.. pegi lah kan.... pastu dia lak gi gatal2 tanyer if i wanna join.. but this time only 2 person in one team.. dia dah ada partner.. lagi pon aku tak hingin nak be dia nyer team partner.. konpem aku kene maki kalo x leh buat..heheheh...
yg penting confirm lah segala jadah yg terjun2 dari tempat tinggi tu ada dlm task2 tu kan?.. aku?? tinggi?? saper tatau aku ni gayat.. adoiiii... tp ada hati nak join... hihi...
ok lah ok lahhh.. aku masuk! so team partner aku saper lagi kalo bukan cik Annynie.. aku pon call ler si Anny nie smlm... heheh.. mcm biasa lerr...Anny dah tau maksud hati aku yg suci lagi murni ni kan..arggghhh pressure!.. Anny pon sound 'aper lagi aper lagi niehhh'..hahah.. 'aper2 jerlah.. ok je'.. aku pon tanyer lah..'ko ok ker tinggi2 nie.. aku x leh dow'.... aper nyer soklan aku ni kan? dah tau x leh naper gatal gak?.. ngn Anny nie.. jgn bunyik2 bising2.. kang dia hempuk jer.. jadi aku yg penakot nie.. harus ler purak2 brani..hihihi... biler time sudah sampai.. harus lah aku melalak2 kat situ kan?..
Aku sound arr Pak Radie... 'Pa..awak jgn nak malu ke.. nak bising2 kalo org tgk bini ko ni melalak2 nanti'.. huahahah.. saper suruh ajak aku?.. so kita tunggu jeklah Sabtu ni ok... 1st prize nyer RM3ribu... 2nd ngn 3rd aku tatau plak... yg penting boley ker ktorang nak dpt even tempat ke sploh pon?..huahhahah... x per... x per... lom try lom tau... mende tu nanti x yah nak drive.. sumer task akan di buat kat Tasek Shah Alam tu jer.. yg penting..confirm aku akan memalukan diri sendiri menangis2.. hihihi... x perlah kan sekali2 drama swasta...
Pastu smlm gak dorang nak tau nama team.. Pak Radie tanyer lah aku nk buh nama aper.. aku ckp buh jerlah REDAH..heheh.. pastu Pak Radie memandai2 jek letak REDAH GELABAH.. bley?.. hahah.. tp ok lah tu.. sbb kalo nama team REDAH tp aku x redah.. camno? wat malu jer.. jadiknyer kalo aku x leh redah.. tu maknanyer aku tgh gelabah.. ok kan?..hihihi....
So kengkawan.. siler tunggu jer aper akan terjadik pada diriku and Anny hari Isnin ni yer?.. doakan ler kejayaan kami... uwekkkkkkkkkkkkkkkkk...

9 comments:

ira said...

Hi!!
im ira.ttbe searching and i found ur blog.
mcm mne rsanya mnjadi seorang secretary?because after i graduate i will become a secretary too!
anyway,you have a beautiful and adorable daughter.
see u soon!

Sham Ummi Echa said...

gud luck filla n anny..team REDAH BOLEH!!!!!

filla... ko kena tag yer.. sila rujuk di blog aku...

ira said...

hi akak!haha thanks sbb bg comment balik.
ira bce older post akak and kelakar lah!blog akak sempoii je..hi3.
ye2 mmg ssh jgk sbb ira ade bce "workplace akak" yg ade amik law kn??
ira pn amik jgk business law nih tp 2nd year tak silap.
tp ira ske tgk lifetsyle akak.mmg besst..anak akak lg la cantik.gram mcm nk cubit2..

ila de cute said...

hahahaha... cute nya nama team ko pomss... redah gelabah... cemana radie boleh tambah gelabah tu...wei aku doa kan ko menang...kalau aku ni tak peknen, harus aku ajak poek gi kat tasik shah alam, jadi pom pom girl ko... ehhhh ko buat bagus2 tau...aku yakin ko boleh menang...takpe, tak dpt no 1 pun tak pe...janji ko cuba...chaiyokkkkkk

Anonymous said...

hi kak!

sy yakin akak bole.
bole dapat numb 1. last pun bole. hahha joke.

rituh dah menang.
sure kali ni menang.
come onla...
kan?
hahaha!!!

rituh bday akak, tsempak gan akak kat alamanda. bwk kasih main kat playground pakson tuh.
masa tuh,sumpah!gila excited.
hahahha.

gudlak sis!
may God lead u all da way.

Anonymous said...

ehh..lil_ira..ngn anak jer ker???hehehe

Mai Okinokiyo said...

haha filla..lawak la ko.dah tu kira mcm ko berentap dgn radie la ni eh?amik gambo tau...suh radie amik gambo ko, pastu ko amik gambo radie kekeke

good luck!

hOtMaMa said...

good luck pilla... mak yakin team ko mesti boleh nyer...! dasat nama kumpulan ko pilla.. redah gelabah.. tak per ko redah jerk sampai menang..hihihi

Lily Satrina ® said...

redah gelabah team is the champion.
selamat berjaya bawa balik 3ribu tu..