Tuesday, October 21, 2008

makan2 @ filla's..

ni bukan ler open house raya.. ni just ajak kwn makan nasik kat umah jer.. mcm dinner lah gitew... our guests are k.tini & abg. ajay ngan k.nana & abg remy ngn menantu aku Ieky.. huahhah.. menantu?.. so aku masak ler sup tulang+daging sket..ada cili kicap pedas... buat telo dadar..buat cocktail (heheh trademark fillanie..) k.nana bawak sambal tumis udang+petai ngn caramel...k.tinie bawak buah-buahan..eventhough lauk x byk..tp sedap jer.. byk2 sgt lauk bukan makan pon!! (cover line)..hehe.. org paling happy sekali saper lagi? cik Acih kiter lah... masa amik kasih jumaat petang tu from nursery.. aku tanyer dia.. "acih, malam ni Ieky nak datang umah kiter".. pastu Acih terus beso kan bijik mata ala2 excited melampau dier lah... "ieky? boyfriend kasih tu?".. hahah.. kasih ckp mcm tu hokey!!!! heheheh.. tatau ler naper.. kalo ajak Acih gi tgk owang kawin kan.. mesti dia tarik tgn aku.. dia ckp 'mama... Kasih nak kawin dengan Ieky'.. hahah.. ini bukan cerita rekaan.. yer anak aku ckp mcm tu!! gatai tul......
-sup tulang fillanie- kuah dah susut kene sedut..heheheh..
sambal udang+petai kak nanamix-fruit cocktail fillanie + buah2..yer habis kan sumer yer.. aku x suker simpan2 makanan... sblm Ieky datang.. Acih suh aku ikat dua rambut dier.. aku ckp tak payah lah.. Acih kata mcm nie "habis.. ieky tgk kasih x cantik cemana?" tp tegagap2 ler.. penat nak tunggu dia habis ckp..hehehe.. siler tolong bagi laluan kat bilik Acih yg besepah2 ni yer.. mak ai.. tp now dah ada curtain.. nanti mak upload gambo curtain acih yg dah pasang tu yer..heheh..
kenyang giler... buncit prot mak... ni tatau naper sumer jadik ladies in black lak..hahah..

bepeluh2 budak nieh.. dok lari sana sini ngn Ieky.. ni mama Syasya call... hehehe.. Pak Radie mmg salu sgt jadikkan Acih ni Radie Jr. kalo pakai mesti nak sama.. aku x der lak keinginan sgt nak sama ngn anak pompuan aku?? bayangkan ler kalo aku ada anak boy.. lagik lah Pak Radie ni hover nak klon kan anak dier sama mcm dier.. penutup lepak2 mkn kerepek plak..hehehh..my guest balik kul 1.30 pagi mcm tu.. hahahha.. gilersss..patut aku ngantuk dah..

2 comments:

-butterfly- said...

:: wahh!!
:: kecik2 lagi Kasih dah tunjuk bakat die kak..
:: habis le kak Filla nnt susah nak pilih calon menantu..
:: haha
:: ni mesti mama die kecik2 mcm tu kot..
:: tu yang acih still ikut kan??
:: haha
:: sabar je la..
:: nape tak amek pix acih n leky berdua2an posing romantik mcm dlm blog be4 ni kak?
:: huhu
:: :P

^i|z|z|a|h_n|h|k|M^

Lily Satrina ® said...

✱ hahahah...amboi, rambut siap dandan lg. tunggu bf ya, acih? ieky tak kata rambut acih lawa ke? berpeluh2 pun maintain lawa lg..

✱ filla, lily haritu pg clinic. adalah baby negro ni (mak dia putih lah), terus jatuh dummy dia..terpesona kot..selalu mcm tu. tgk baby negro, suka bukan main..hahhaah..

✱ a'ah nanti acih dah besar, adalah juga story pasal my first crush ke, my childhood lover ke..something to laugh about xoxo

✱ lily and mommy