Monday, September 29, 2008

Gazebo...

Hari nie..me just nak sembang2 sebelum raya... i'm so happy and so released... sbb everything yg teletak kat atas pala ni dah settle... ada sket2 lagi lom... tu nanti Pak Radie tolong settle.. nak cat2 roof tu sket... nak buat final touch-up jek lagi... after raya ler yerr...

Nampak mcm biasa2 jer prob aku..tp aku yg rasa..aku yg handle.. so aku rasa tenang skarang.. haruslah aku coret2 sket kat blog aku kan..haha... bayangkan.. ada one nite tu aku x leh tido ok.. sebab hal gazebo nie.. selagi aku tak deliver kat buyer.. selagi tak perfect gazebo yg aku jual tu... selagi dorang tak pasang balik old gazebo buyer nie... aku x leh tido ngn aman... coz sumer ni were my promised to that buyer kan.. so nak tak nak.. aku kene settle kan sebaik mungkin... bayangkan dah nak raya..aku x betul2 shopping lagik.. sbb my time & effort sumer aku laburkan kat keje2 nie... Alhamdulilah.. sumer berjalan lancar.. ada masalah sumer kami try our best to settle..
tengah lepak/monitor dorang pasang roof... (patut ler aku naik legam..bejemur baper hari)
penat sbb bulan posa kot...old gazebo yg buat aku panik/pening biler ssh sgt nak carik org utk pasang balik..tadaaaaa!!! dah siap pasang dahhh... yeayyy!!

tu yg tgh besihkan gazebo tu org kuat kami gak..thanks much bro for helping.. dia nie pon org kuat saya gak... thaks Pa... don't worry... jam TAG tu hover lah kan.. but promise to give u something!!... hehehe.. Anny.. my partner yg ada share ngn fillanie... hahah.. amik gambo kenangan dengan gazebo yg kami menang nie.. hazabbb!!.. my mil siap pesan.. len kali jgn masuk lagi petandingan2 lari2 nie.. kang menang.. jadik gini lak... hahaha.. happy kan kami?.. mau nyer tak...dpt ler aku beraya ngn aman dan tenang pasnie...Alhamdulilah...

1 comment:

Mai Okinokiyo said...

wahh dah settle ke?alhamdulillah...sure best la radie dapt hadiah hasil penat dia..dah tu ko & anny hadiahkan diri sendiri apa??