Thursday, January 17, 2008

caca-marba story

haluuuu...

lama gilos dah tak update blog nie... sebenarnya sajer jer nak marah nie... sakit tul hatiku ini...jalan jam gilos pepagi sekarang ni... kelua umah kul 7.15 pagi.... nak anto acih lagik..sampai opis dah kul 8.05..kan ker dah merah punch card aku??? huhhhh memang hangin tul... ingatkan dok putrajaya sekangkang kera nak gi opis lek jer lah sbb dekat.. kalo mcm ni baik aku driving dari ampang pon leh sampai opis awal... BENGANG GILER OK!!


dah ler pepagi buta nak kejutkan pakcik tu susah bleh tahan... leh plak ada masa tambahan 'lagi 5 minit'... ramai sungguh dah org duduk kat putrajaya nie..keje pon kat sini..mau nyer tak jam?!! so pagi tadi aku pon amik ler inisiatip bangun awalkan lagi 5 minit... so kua umah kol 7.05 mcm tu..7.10 terus gerak...sekali tadi kul 7.40 pagi aku dah sampai opis...hampeh tul...awal gilos ler plak..


ada byk mende nak sembang2 kat sini arini... aritu mama aku baru balik from bandung..so belikan ler acih telekung... smalam acih solat ngn papa dier.. aku masak kat dapo... sekali tu dgr dorang tekekeh2 dlm bilik.. rupanyer radie citer... masa solat tu.. acih ler.. dok becakap2 ngn radie.. tak khusyuk ler mamat tu.. pastu dia tarik kain radie..nsb tak telucut.. tahan lagik... last sekali dah tahyat akhir tu.. acih pakai ler compact powder dier.. sekali lek jer dia gi make-up muker papa ngn bedak gak..kat idung..kat pipi..kat dahi... huahahahahha..terus batal semayang..dah kene buat balik...aper daaaa acih?

before raya haji ari tu.. kami dah 'tangkap' SLR d80 satu... huahah..tatau ler.. malas nak pikir2 lagik..grab jer satu..dah dok diam2 pastu... cekak ler sikit itu perut sbb budget sudah lari..huahaha...so far.. sangat ler satisfied ngn hasil nyer..eventhough kami budak baru belajo.. i like!! nasib baik x der tentangan keluarga nak angkat tu slr.. sbb bapakku juger suker camera..hehehe..takper..kami akan belajo pelan2... sbb cikgu ramai...thnx bangat kat zaimi+moon+sutan+poek yg memberi tunjuk ajar...
sampai disini dulu persembahan saya... nanti saya free saya conteng2 lagik kat sini...babai..


7 comments:

nasazfrog... said...

ha samer la kiter, kat jb pun jalan jem giless, dulu cek msuk keje kol 9 skrang 8,, ha ambik ko.. mmg kusut tgk kete pjg ya amat.. cek pun da byk merah punch card..

happy2gether said...

filla..start lah berblog blk..aku suka style ko citer...kelakar siot...mau aku tak berbelahak dengar citer Acih solat...aku dah kirim kat bibik aku suh belikan telekung utk syasya gak kalo ader....peh tu Syasya pon rajin ikut aku solat, aku kena bentang 2 sejadah kalo aku solat, kalo tak jenuh aku kena tolak2, dia pon sujudlah...allahuakbar gitu...comel kan..tp Acih lgk best siap makeup diri sendiri n Radie sekali..kelakar siott...comel lah Acih tuh...gerammm aku....

pasal camera tuh, mmg puas hati kan...berbaloi...pasnih gambo2 semua cantik2...miss u...cian aku tak berchat dah...tension siot.

...$weE+ 666... said...

ckp pasal punch card merah, aku ni dah 2 kali dpt warning letter dowh. mmg aku nyampah btol dgn traffic jam kat kl ni... slalu bikin susah! aku bawak keta dah mcm nak racing dah, cilok sana sini... tup tup sampai opis merah gak! kalau tak merah, awal sgt plak... huhuhu... mmg susah nak predict lah!

acih tu mmg lawak btol arrr... aku mmg suka kat dia dr dulu, ko pun tau kan? hehehe... dah ler bambam, cheeky, lawak plak tu... sempoi jer... yg tak tahan tu siap make up muka papa dia tu... huhuhu... mebi dia rasa cam "eh tak hensem la papa aku tak mekap nak ngadap Tuhan" gitu kan... kuakakakaka... sabar je la papa radie oiii...

D80 tuuu!!!~ giler btol! sangap aku kejelesan kat sudut tepi ni... hehehe... tp takpe... aku pon bleh tumpang enterframe... *wink*

weh baguslah ko nak aktif hapdet blog balik. tak yah la ari-ari... sebulan 2-3 hapdet pon ok per... ko nyer merapu tu kengkadang syok gak baca... hehehe... go filla go!

ila de cute said...

filla, akhirnya ko update jugak blog ko yang dah hampir nak jadi tukun... harap2 azam ko utk apdet blog ni selalu tak jadi angan angan taik ayam le ek...hehhehe

wei pasal punch card merah, sib baik opis kau ni tak pki punch card..aku masuk kerja kul 8.30 tapi paling awal aku smpi opis kul 8.45...hehhhe sib baik boss aku sporting...hehehhe

cute nya acih solat, nanti boleh le berjemaah dgn syahmi...syahmi kalau solat cepat je amik kopiah nak ikut daddy...cute kan budak2 ni...

bagus ko dah beli kamera mahal sbb kalau tak asyik dok menempel depan kamera aku jer..hahhahahh lepas ni aku boleh le menempek depan kamera ko plak..

Re: wei tu ler ko ngan radie tak berani ke nak kissing depan org? aku ok je..mesra gitewwww

Lenny said...

yeay... filla rajin dah update blog..
patut ler siap sound aku nyer fp bersawang..
yerla.. nanti aku curik gambo kat tpt korang.. aku update ok?

Filla said...

nasazfrog-x per lagi byk merah lagi cantik punch card!! hehe
mai-hehe comey ya amat budak pakai tekung!! rasa nak geget jek..suker sgt kamera baru.i'm luvin it...huahha..miss u too..
zz-ko kan rawk..x best ler ikut rules..kan kan?..hehe..acih make-up papa dier dah mcm citer p.ramlee yg selepong tu..huahha..i x kesah u nak tempel2..kiter kan dah biasa acara menempel tu??hhehehe..
ila-yer..aku berazam nk conteng2 salu kat sini..psl gi opis lambat..ko kan ala2 boss.. berani jadi boss?? astro ceria..ko x apply ker? huahah..bab kissing tu biarler rahsia..rimas mak ok!!
lenn-mak berazam nak rajin!! hehe

Miss Moon said...

Fila oooi fila bagus la kalau nko berblog balik . Aku mmg suka baca hasil nko tulih2 nih ...bila baca apa yg nko tulis leh terbayang muker nko tuh ngan kesungguhan nko bercerita . So lepas nih nko rajin rajin kan la diri bercerita yaaaaaaaaaa