Friday, February 09, 2007

FILLA SEDIH

hari ni mmg hari yg membengangkan... rasa nak hangin jerk satu badan... tp tak tau pasal aper.. smlm gi hantar kasih kat umah nenek dia kat Shah Alam.. sbb nenek rindu sesangat.. sian plak..so gi ler hantar..at least she can spend more time with nenek dier... kalo x kejap sgt..x puas!!excited giler dia ngan cousin2 dier.. main jer.. mama ngan papa nak balik pon senang jer..dia salam, dia kiss n dia bye... tp muka mcm blur skit.. berbelah bagi ker??? heheheh..
sampai jek umah putrajaya ada 'sesi membengangkan diri'... so boring jerk lah.. adusssss.... mlm ni plak dok lagi sengsorang.. papa kasih ada bola plak... adusss lagi sekali.... kalo kasih ada, ok gak.. ni kang..aku ni dah ler jenis penakut leh tahan... kang aku dok umah.. layan tv... mesti volume tu aku kuatkan.. pastu ada jek iklan2 yg mcm serammm sikit..cpt2 aku tkr channel.. leh gitu???... filla...fillaaaaa....(trok tul)
hari ni friday, semua aku plan x jadik..sedih ler nie.. tu yg tebawak2 bad mood aku nieh... rasa nak balik x nak keje pon ada gak nieh... MALASSSSSSSSSS...

6 comments:

...$weE+ 666... said...

rilekkk arrr filla, jgn sedih... story me ler kalau sedih... leh gak ringan bahu memikul kan... cewah! cam pakai consultancy plak dah rasanya... tapi berjauhan dgn anak kita tu mmg sedih la kan... faham la sangat... *hugs*

happy2gether said...

Hi Filla, jgn sedih2 key...ramai yg care for u...campak jek perasaan sedih tu jauh2, tp aku pun tak suka dok umah sowang2, dulu waktu pregnant zaimi selalu keje mlm...mmg tensen aaa...tp skrg ada syasya n bibik ley la buat kwn becakap, karang aku tgk citer seram bibik aku la jadik mangsa, suh dia bukak pintu tido n lebih elok kalo dia tido kat hall dkt ngan aku...ko tgk je cd citer lawak, karang tgk citer sediy betambah sedih...

Miss Moon said...

Filla tgh mendung ker nih ...olo cian nyer mama kasih nih .

Yey Filla dah start memblog kan balik . Kiter pun start dah skrg , dah berkarat dah blog moon tuh

~aNNa~ said...

lah, awat le mama kasih ni takut. owwhh mama kasih brani bila kasih ada erk.. filla kalo aku tau, aku takut kan ko ari tu :P ehehehe memain. len kali kalo agak2 bosan, tak de kawan sms le aku. bleh gak aku sama irdina bertenggek kat umah ko tuh :D

rockantu6432 said...

mmg sedih kalau "berenggang" ngan anak...I pun pernah rasa cam tuh masa anak satu dulu... rasa mati kutu pun ada...tak tau nak buat apa... hiba & sebak jer dada nih...nak 'meraung'jer rasa nyer... seminit pun rasa cam dah lama sangat terpisah...rindu tak terhingga...;)

Mama Aleeya said...

filla...anne baca story dah lama filla...sian dier...jgn ler sedih2...anne dr ngandung sampai skrg...kena tinggal dgn hasnul..sama kes mcm mai.....rileks beb