Saturday, November 14, 2020

BITARA WAX

Assalamualaikum dan Hi semua...

Entry kali ni Kak Pilla nak share dengan korang tentang waxing.. Ada tak yang tak pasti apa tu body waxing? Takpe kita belajar sama-sama ok.

Actually ada macam-macam jenis waxing.. Ada face waxing, body waxing, bikini waxing, leg waxing.. full body waxing pun boleh.. Nak buat apa kita wax?  Dipendekkan cerita waxing ni kita buat untuk remove unwanted hair di wajah dan badan kita.  Kenapa kena wax? Cukur je tak boleh ke?  Bukan tak boleh tapi let the professional do it for you.. Bila cukur dikhuatiri akan menyebabkan infection pada kulit jika tak betul caranya dan takut lepas cukur nanti, bulu baru yang akan tumbuh tu akan lebih kasar bulunya.. Ahhh gituuu..

Ada orang jenis berbulu lebat dan tak syoklah kan.. So bila remove rasalah diri ini bersih, licin dan smooth je.  Bulu kaki tak heloklah lebat seperti lelaki tak gitu?  Kita ni perempuan kena licin-licin untuk siapa? Untuk suami juga ye tak? Kang tekejut pulak laki tengok kaki kita berbulu lebat.. Hahah so kita open lah discuss kat sini ya.. Benda ni sangat normal.. semua manusia pun berbulu kan.. lebat dengan tidak je..

Kak Pilla nak introduce BITARA WAX yang menyediakan service waxing.. Wax bukan hanya untuk wanita, lelaki pun boleh wax no problem.  

Tempat dia sangat cantik, bersih dan selesa.  

Anda akan dilayan oleh staff yang berpengelaman dan friendly

Disamping tu, laser machine yang digunakan adalah high-end machine dan sangat berkualiti.. Harga pun berpatutan!

Ada beberapa bilik disediakan untuk mengelakkan menunggu lama ;)  Tapi better call and set appointment terus.. so takde lah kita datang nak menunggu turn kan.. Terus je boleh buat..

Kalau datang bersama suami atau kawan pun ok.. Diorang boleh tungu sat kat kerusi ni ;)



Ok dah tengok tempat ni kan... Jom kita tengok service yang disediakan di Bitara Wax.

Ini kawasan 'face' atau wajah yang boleh di wax.  Ada orang yang berbulu banyak di wajah dan rasa tak selesa kan? Contohnya upperlips atau sideburn.. Kadang kita pakai tudung pun habis keluar-keluar rambut sebab berbulu lebat dan baby hair banyak sangat.. Bolehlah kita buat hair removal ni di Bitara Wax dengan harga yang murah dan affordable untuk semua!!

Bahagian belakang body

Ini wax paling digemari dan paling common.  Di Bitara Wax, mereka menyediakan service ni semua dan waxing yang digunakan adalah dari yang berkualiti tinggi supaya bulu senang ditarik dan bagi yang pertama kali nak cuba, jangan takut sebab wax berkualiti akan mengurangkan rasa sakit atau tak sakit langsung semasa proses hair removal / waxing dilakukan.

Bitara Wax juga menyediakan service laser untuk proses hair removal permanent.  Untuk laser memang takkan rasa sakit langsung kerana mereka menggunakan laser yang berteknologi tinggi dan mereka juga menyediakan unlimited pakej untuk 2 tahun.


Ok ni ada lagi satu package paling hot di Bitara Wax iaitu BITARA PREMIUM BRIGHTENING.  Rawatan yang disediakan untuk package ni ialah untuk mencerahkan private intimate yang gelap, ketiak, lutut dan leher.  Bestkan?  Barulah terasa seperti baby lembut bersih je gituuuu..

So bagi sesiapa yang baru nak cuba waxing boleh lah visit Bitara Wax.. Jangan risau sebab staff mereka berkemahiran tinggi dan pasti akan memberi servis yang terbaik kepada anda.. Kalau yang dah pernah berwaxing boleh lah cuba di Bitara Wax dan rasakan sendiri perbezaannya ;)




Lokasi Bitara Wax : 

No. 11-1, Jalan Kasuarina 2/K57
Bandar Botanic, Klang









Love, 
Filla.

4 comments:

Anonymous said...

rindu nk baca celoteh...saya silent reader

Aril said...

Nice blog

Siti Yang Menaip said...

ehehe terbayang2 macam mana kat private areas tu depa buat..

Anonymous said...

Saya silent reader kakpilla....kenapa dah lama x mnulis?..rindu tau....