About Me
(Move to ...)
Home
ABOUT ME
CONTACT ME
ADVERTORIAL
▼
Tuesday, September 10, 2019
OISO KOREAN RESTAURANT DI IOI MALL PUTRAJAYA
›
Haritu Kak Pilla pegi makan kat satu restoran Korea kat IOI Mall Putrajaya. Tak tau pun pasal restoran ni tapi budak-budak office cakap se...
7 comments:
Monday, August 19, 2019
MY KORI
›
Mykori ni actually dah ada kira-kira 40 cawangan di Malaysia. Ada macam-macam flavour kalau korang datang sini.. Sampai pening nak pilih y...
2 comments:
Friday, August 16, 2019
RAYA HAJI 2019
›
Raya Haji tahun ni turn beraya kat Enstek. Aku dengan Wan dah plan nak buat BBQ malam raya hehehe.. Semangat Wan membeli bahan-bahan. ...
1 comment:
Tuesday, August 06, 2019
MAKANAN VIRAL DARI KOREA - CHUN MALAYSIA
›
Aku pon tak sure ni makanan viral ke tak.. Tapi Kasih pernah tunjuk Uqasha Senrose makan ni masa kat Korea lama dah.. Kalau bab makana...
3 comments:
Thursday, August 01, 2019
WAINSCOATING, HOME DECO, KITCHEN CABINET, TEMPAHAN PERABOT, INTERIOR DESIGN
›
Siapa yang dah lama follow Kak Pilla mesti tau yang husband Kak Pilla ada buat kerja-kerja renovation, ID, kitchen cabinet, wardrobe, katil...
2 comments:
Thursday, July 25, 2019
TEAM BUILDING 2019
›
Aku ni memang jenis kurang suka pergi kursus.. Lagi-lagi kursus yang kena duduk dalam kelas sebab confirm akan terlelap hehe.. Tapi paling ...
3 comments:
‹
›
Home
View web version